Tip voor gloednieuwe blue lagoon Samurai's (SRPB09) voor een fatsoenlijke prijs

Zoals de meesten weten, is het een “limited” edition (ook weer echt niet met 6000 stuks, maar ok yolo he :smirk:).
Ik haal veel van mijn Seiko’s uit Singapore, en ik zag net dat de vent waar ik dat vaak bij doe, midden Mei nieuwe SRBP09’s binnenkrijgt.

Ze zijn bij hem ook echt gloednieuw en hij vraagt er 450 dollar voor met daarvan 50,- reserveringskosten en 55,- aan tracked verzenden.
Lees wel; dit zijn Singapore dollars.
450 Singapore dollars =295.549133 Euros
55 Singapore dollars =36.1226718 Euros

331 euro inclusief tracked verzenden.
Paypal is geen probleem, het is een betrouwbare verkoper die ook nog eens heel erg goed engels spreekt.

Ik dacht; ik gooi hem toch even hier op HF, ook omdat ik deze verkoper ken en vertrouw.
En dit maakt het een stuk aantrekkelijker om een nieuwe SRBP09 te kopen. Op eBay durven sommige haaien er $690,- voor te vragen.

Nou, groetjes

5 likes

Vermeerderd met 25% iets duurder dan toen bij Rob maar prima prijs en toffe tip Handa!

1 like

je doelt op de invoerkosten?

Tenzij Singapore EU is geworden natuurlijk :wink: dan heb ik niks gezegd

7 likes

Tot nu toe is mijn ervaring met bestellingen vanuit Singapore dat er nauwelijks iets bijkomt.

Zonder te vragen werd er gewoon een lagere prijs of iets anders opgezet, enkele tientjes en voila.

2 likes

ah handig als je pakketje zoekraakt :wink:

overigens doen de meeste fatsoenlijke verkopers dat niet (meer)

maar wellicht deze nog wel

3 likes

Klopt, dat blijft een risico.

Overigens weet ik het niet exact, maar via Gnomon watches 2x met DHL verzonden en die glippen er misschien vaker doorheen?

1 like

Ik heb het hem nooit gevraagd. Hij neemt ook zichzelf te pakken als het misgaat, dus ik gok van niet.

Mijn ervaring uit Singapore is wel dat ik altijd weinig invoerrechten heb moeten betalen.
Meer dan een paar tientjes is het nooit geweest. Maargoed meer dan dat durf ik er ook niet over te zeggen, het is in ieder geval nu een goede prijs voor een nieuwe SRBP09 :nerd:.

2 likes

ik heb een keer of tien wat uit Singapore gekregen waar ik gewoon 25% overheen moest betalen

1 like

Denk dat ze je kennen…:wink:

3 likes

Aha, it is Mr Candide from Holland again. Hij heeft een eigen vakje bij de douane gok ik.

3 likes

eigen douanier

2 likes

Dat komt omdat bij jouw adres alle alarmbellen gaan rinkelen Ide :grimacing:

Dan luisteren we naar jou :smile:

1 like

Sowieso beter. Om teleurstellingen te voorkomen. Nu kan het alleen maar meevallen :upside_down_face:

1 like

Nooit doen.

2 likes

Voor mij hetzelfde. Invoerkosten en BTW, samen 25% en betalen aan de deur. Altijd de hoofdprijs bij mij, nooit mazzel :grin: :smiley:

1 like

En je wilt deze natuurlijk wel met saffier :smirk:

4 likes

en een zomers bandje

2 likes

Zo die is gaaf, kan ik die van je overnemen? :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like