Kunnen jullie mij helpen met praktische tips voor de verkoop van een horloge? Momenteel ben ik in gesprek over de praktische kant voor de verkoop van een horloge. Ik wil graag afspreken in een openbare ruimte of buiten met voldoende toezicht, maar waar doe je dat tegenwoordig met alle coronamaatregelen? Hebben jullie tips?
Verder nog: er wordt gevraagd om een verkoopbon van het betreffende horloge. Snap ik op zich, want dat geeft een stukje veiligheid. Daar staan wel mijn adresgegevens op… Zouden jullie die meegeven? Ik ben benieuwd!
Museumplein in Amsterdam en Centrum Eindhoven zijn redelijke locaties met veel politietoezicht
Aankoopbon voegt niks toe voor de koper en als je op die manier je gegevens niet wil delen, dan niet doen.
Aankoop bon kopiëren adres zwart maken is ook een optie.
Snap wel dat ze een bon erbij willen hebben.
Gewoon overdag ergens afspreken waar mensen zijn.
En niet na 9.00 uur natuurlijk.
Thanks! Ik weet alleen niet zeker of een duiker ook goed tegen een waterkanon kan, zal wel niet onder de garantie vallen dus dan heb je de bon niet nodig
In de pre Corona tijd ging ik vaak naar de lobby of de bar van een Van der Valk hotel voor overname of overdracht. Dat is ook al niet meer mogelijk. En thuis ontvangen van vreemden is ook niet echt slim. Ik koop en verkoop daarom nu alleen van en aan HF leden met een “beschaafd verleden” en goede feedback. En echt niet meer op of via Marktplaats deals.