Het ideale recept om geript te worden.
Stap 3.5 leg een schep en plastic zeil in het zicht.
Staps 6. Vraag na betaling of hij niet iets vergeet en ontvang je extra fooi.
Ik zet ook altijd een volgauto in. En doe m’n jasje iets opzij, zodat ze nog net m’n holster kunnen waarnemen.
Eenmaal op die afgelegen parkeerplaats, krijgen ze een ‘offer you can’t refuse…’
Nee, maar je kan aangifte doen en als je aangeeft dat er camerabeelden van zijn, dan kunnen ze die vorderen. Bovendien schrikt het af.
Ze zien je aankomen? Hoezo? Daar is de politie toch voor? Mensen vragen zich altijd af waarom de politie niets doet. Nou, dat gebeurt inderdaad niet als er geen opsporingsindicatie is. Als jij vertelt dat er beelden van zijn, dan wordt het echt wel opgepakt.
Mag de blinddoek wel af tijdens de transactie? En wanneer laat je het telefoontje horen dat alles nog in orde is met vrouw en kinderen?
- Onderweg kun je het gaan hebben over je vorige transactie waarin je zo verschrikkelijk kwaad was geworden over gepingel
Laatst transactie gedaan met een HF lid in de bank (genoeg camera’s)… bon van het horloge gegeven met mijn adres zwart gemaakt succes
De beelden kunnen worden gevorderd en dan moeten ze worden afgestaan. Bij een serieus misdrijf gaat de politie die echt wel halen.
Maar mijn god, het lijkt wel of het om een drugstransactie tussen twee rivaliserende bendes gaat in Chicago in de jaren 50 als ik dit allemaal lees.
Edit: RonnieB was me voor mbt het vorderen van de beelden.
Help me herinneren dat ik nooit een horloge van BLROTBR koop.
Waar ik dan bang voor ben is dat het personeel je vraagt: waar ben jij nou mee bezig?
Leg je dat gewoon uit. Je doet niets verboden toch
Daarom moet je ook een zwart koffertje meenemen. Afspreken dat de koper een zelfde koffertje heeft met het geld er in. Koffertjes op de grond zetten, wisselen en doorlopen alsof er niks aan de hand is.
Meestal spreek ik af in een hotel lobby. Camera toezicht en toezicht van personeel die beschikken over een alarmknop.
in de buurt van een bank, waar je geld kan afsorten. Dit is een check op vals geld!
Dan ben je al te laat denk. Als hij de intentie heeft om met vals geld te betalen zal hij er voor zorgen dat hij het horloge in zijn bezit heeft.
Maar zoals @HorlogeOpa zegt, wees kritisch met wie je zaken doet.
Hier in de buurt hebben we een verlaten en vervallen boerderij.
Daar spreek ik meestal af.
Dan trek ik mijn zwarte pak aan en doe m’n donkere zonnebril op.
Enkele vrienden heb ik dan onopvallend in de buurt.
De koper vertel ik over de telefoon hoe hij moet rijden, en op een paar honderd meter van de boerderij laat ik hem stoppen. Het laatste stuk moet hij dan lopen.
Ziet alles er goed uit, dan kan de transactie plaats vinden.
Is dat met of zonder camera’s?
Hier gaat het vaak mis, een ripdeal door ‘vrienden’ ligt op de loer! Ben je wel behoorlijk bewapend? Hier lees ik niets over… Bezit je wel een versleutelde telefoon? Is je auto wel gechiptuned? Hoe zit het met jouw MMA skills?
Mwah, m.i. ben je zelf nog niet goed voorbereid en kan door jouw advies TS in de problemen komen. Zullen we even zoomen?