Tips duiker <€250

Ik word gek van mijzelf , ken je dat, je wilt een klokje hebben maar gaat net aan je neus voorbij… Dat had ik met een had Seiko Caesar ska383 , maar helaas net aan mijn neus voorbij te gegaan… Als troost heb ik een Seiko flightmaster sna411 gekocht, erg blij mee en draag hem nu ook veel, maar toch zit er nog steeds die drang naar een mooie hoogwaardige diver.

Nu heb ik wat rond gekeken en ik weet niet echt wat ik wil, k zit in de machteloze te kort budget en geen inspiratie modus. Ik zag het merk spinnaker voorbij komen, leuke klokjes maar het merk is net niets zeggend. Ik zag een Seiko srpd73 voorbij komen, maar is het net niet voor mijn gevoel. Een Seikos sumo weer wat over mijn budget, net als de prospex save the Ocean. Ook merken als Sinn of squale Kunden mit wel bekoren, maar ja ik heb geen cash en wil toch wat.

Wat zouden jullie adviseren en vinden passen in mijn collectie als waardige diver?

.

2 likes

Gewoon de standaard twee duikers die je hier, in het verkoopgedeelte, regelmatig voorbij ziet komen :

image
Citizen Promaster, Seiko SKX. Van die laatste staan er nu genoeg te koop, in je budget.
Dit gaat toch het halve forum roepen, nou ben ik ook eens de eerste :1st_place_medal:

20 likes

Een mooie promaster NY0088-11E fugu (limited). Wat kleur in je collectie en de afwerking is prachtig!

Toevallig over aan het nadenken om hem weg te doen daar mijn collectie aan het uitpuilen is en ik tegenwoordig in een wat hoger segment blijf steken

5 likes

Haha een verkapt verkoopbericht beantwoorden met een verkapt verkoopbericht. :joy: :ok_hand:

5 likes

Jij snapt hm :rofl::rofl::ok_hand:t5:

2 likes

Is dit nou een topic voor advies of een verkapt verkooptopic?

Edit: ik ben dus niet de enige die dit zich afvraagt.

3 likes

Hoogstwaarschijnlijk het laatste.

2 likes

In dat geval weet ik een hele mooie duiker onder de 250

2 likes

Even snel om in te haken op het " verkapte " verkoop, het is met dat het een indicatie geeft wat er in mijn collectie heeft gezeten, maar ik zal het wel even weg halen :woozy_face:

2 likes

Ik heb het verwijdert :+1:t2::blush:

3 likes

Haha geen probleem hoor. Fijn dat je het zelf weghaalt
Zijn er streng op om het forum leuk en veilig te houden.

Verkoop is juist pas vanaf trustlevel 2 om te voorkomen dat het een marktplaats wordt. Vaste leden kunnen daar hun collectie onder liefhebbers van de hand doen of ruilen.

Maar dat gezegdhebbende zou ik wel serieus kijken naar een skx of een promaster. Met een Rus zoals die van @Bugs3 zit je ook altijd goed. Mooie dingen

2 likes

Thnx :+1:

2 likes

Iets boven je budget, 299,- komt binnenkort uit.
In die range heb je al een leuke seiko duiker.

5 likes

Vostok!

2 likes

Een tweedehands Seiko Turtle moet voor dat budget lukken. :+1:

4 likes

:joy:

2 likes

Deze dus…klaar :tipping_hand_man:

afbeelding|375x500

3 likes

Check, topic kan dicht :rofl::rofl::rofl::rofl:

2 likes

das geen verkeerd model zeg…

3 likes

Klopt, de eerste inhands reviews ziet hij er nog mooier uit als zo op de foto.

2 likes