Tja … dé keus, of gewoon beide

Spinnaker maakt best leuke horloges hoor, volgens mij ook wel kwalitatief.
En weer eens wat anders dan de citizen of seiko
Inderdaad erg geslaagd. En ja, voordat iemand anders het gaat zeggen, het model is geinspireerd op een Omega. Maar dan wel in een betaalbaar jasje…
Heeft er al iemand aangeven dat als je het budget iets verhoogt met bv 16.000€ dat je dan een bv een Hulk kan kopen.?
Haha, ja dat word dan auto motor en nier verkopen of toch een waardetransport
€238
Is deze versie er ook ‘op staal’ ?
Nee, wordt alleen geleverd met de (rubberen) band op de foto. Zelf deze verwisseld voor een Barton Elite, draagt prima.
Gr.
Niks doen is ook een optie, he? Je hoeft niks te kopen.
Maar een Citizen NY00040, een Orient Kamasu… Dat zijn de mooie opties. Ik zou eerder voor een Kamasu gaan, want saffier.
Nulletje minder graag
Voor de rest: inderdaad de Kamasu maar als je wat meer te besteden hebt dan dragen de SKX007 en SKX009 op een lekkere Jubilee enorm veel beter.
Nergens voor nodig met een duiker.
Deze dus
Deze misschien, heb ik te koop staan
Heh. Altijd nodig op wat voor horloge dan ook. Althans, inzoverre het geen acryl is, dat werkt ook.
Mineraalglas zou verboden moeten worden. Hardlex is nog een soort van OK-ish, maar Citizen mineraalglas is echt, echt een abominatie in de ogen van de Heere.
A propos Acryl… Zeg, @Rba, voor minder dan 100 ballen heb je een Vostok Amphibia bij de kladden. Die kunnen erg cool zijn.
Zelf deze gekocht, even twee maanden op de Russische post wachten, en hij lijkt teveel op een Turtle naar jouw smaak, waarschijnlijk:
Heel uniek, een kopie
In dit budget zou ik gaan voor Kamasu, SKX, Citizen of Vostok. Kamasu als het meer dressy diver is, anders een Citizen of SKX als ie ook echt onder water moet.
Ik heb daarnet eens zien kijken naar wat ik nou mooi vind, even een lijstje ter inspiratie, het moet eigenlijk wel een dikke klats zijn +/- 45mm een beetje vergelijkbaar met de flightmaster en er mag zeker wel wat gewicht in zitten. De g shock staat er ook bij omdat ik die ook nog eens wil hebben.Ik ben wel zelf wat meer van de echte merken en geen plakwerken als bv San Martin, terwijl ik wel het erg smaakvol vind hoe het logo op sommige modellen er op zit, net als dat bij spinnaker in sommige modellen het merk aan de zijkant is ingegraveerd.
Deze Orient Kamasu met prachtige rode sunburst wijzerplaat voor als je wat anders wil dan de SKX of Citizen
Want?
Jij met een Rus? Donders… Maar gefeliciteerd. Wat vind je er van?
Nee hoor fate. Soms is mineraal gewoon lekker. Geen reflectie, met het gevoel dat je de plaat en wijzers zo kan aanraken. Heerlijk is dat.
Daarnaast is een bolle plexi, met die vervorming van de plaat en het zachte gevoel ook fantastisch.
Ik heb jaren lang een Citizen Promaster sky met mineraal gedragen, en in die tijd drie keer het glas moeten vervangen. Wat een ellende. Echt altijd krassen op die meuk. En als ik ergens niet tegen kan zijn het van die lelijke japen op het glas.
Acryl kun je poetsen, saffier krast niet. Vandaar. Mijn OCD trekt het anders niet.
Ho ho, ik heb al jaren een Frankenpoljot he? Handwinder 3031? 3130? 3103? Enfin. zo’n ding.
Maar ik moet nog even twee maanden op de Russische post wachten. Er stond op de website dat er vertraging is, en ik was te gierig om DHL te doen.
Ik wacht in spanning af.
Plaatjes voor de sfeer.