Hoogwaardige duiker en < €250 lijkt me te ver gezocht. Ik zou ook doorsparen zoals door anderen gesuggereerd.
Als je hoogwaardig achterwege laat dan komen er veel meer opties beschikbaar. Gezien het formaat waar je aan refereert, een van de nieuwe Arnie modellen (al zijn die wellicht zelfs al te klein)?
Wilde deze gaan sturen maar je was me voor
vind deze echt perfect voor het budget. Staat ook hoog op het verlanglijstje als lekker zomerse duiker
Hé, hebben ze zowaar een eigen kast ontworpen? Doet me een beetje aan de squale lugless duikers denken.
Slecht flets saffier trek ik ook niet goed meer. Bombé met ar coating is de shit. 

Je zou een Seiko SKA371 of SKA761 kunnen proberen.
Kan zo 123 ook niet bedenken waar dit een kloon van is. Misschien een vintage lip? Kan me zoiets herinneren. Squale lijkt erop maar wel degelijk anders met de kroon op drie
Best interessant. Zouden ze dan nu eindelijk een sterk eigen merk gaan worden?
Het is dat ik al duikers heb en even wat anders wil, anders had ik hem ook al gehaald!
Even een update, ik ben erg blij met alle tips, maar nog geen horloge de juiste klik. Maar in mijn lijstje stond nog een Casio Gravitymaster GRB200 als nice to have, en nu heb ik er 1 splinternieuw op de kop kunnen tikken, het is dan wel geen diver, maar wel een dikke klats om de pols. Als ik mijn collectie weer wat heb uitgedund ga ik kijken voor een Seiko Prospex save the ocean Manta ray, qua details en merk is dat toch wel het gene wat ik het meest mooie vind.
Niemand die de Casio Duro MDV-106 heeft aanbevolen?
Bij deze alsnog:
Naar mijn idee het beste ‘bang for buck’ horloge ever! En gewoon een dikke duiker 
Kijk even bij de Duitse amazon, daar kan die nog wel eens goedkoper zijn
Ik hou m ook al te lang in de gaten