De spaarmodus lijkt mij dus… Als je echt zo machteloos “kort” in je budget zit is het denk ik geen tijd om een horloge te kopen. Als het een specifiek horlogebudget hebt wat ik vermoed dan heb je dat je voor een van de kwalitatief mindere horloges gaat en uiteindelijk iets veel leukers en beters voor het dubbele ziet wat gaat knagen. Tenzij 250 gewoon een echte limiet is wat je uit wil geven aan een duiker. Of je koopt eeb duiker en ziet dan net weer zo een klokje dat je wil hebben je neus voorbij gaan omdat je alles aan die duiker hebt uitgegeven…
Sorry voor deze minder positieve post maar ik begrijp het niet helemaal komt op mij gewoon over als problematisch.
Hoogwaardige duiker en < €250 lijkt me te ver gezocht. Ik zou ook doorsparen zoals door anderen gesuggereerd.
Als je hoogwaardig achterwege laat dan komen er veel meer opties beschikbaar. Gezien het formaat waar je aan refereert, een van de nieuwe Arnie modellen (al zijn die wellicht zelfs al te klein)?
Kan zo 123 ook niet bedenken waar dit een kloon van is. Misschien een vintage lip? Kan me zoiets herinneren. Squale lijkt erop maar wel degelijk anders met de kroon op drie
Best interessant. Zouden ze dan nu eindelijk een sterk eigen merk gaan worden?
Even een update, ik ben erg blij met alle tips, maar nog geen horloge de juiste klik. Maar in mijn lijstje stond nog een Casio Gravitymaster GRB200 als nice to have, en nu heb ik er 1 splinternieuw op de kop kunnen tikken, het is dan wel geen diver, maar wel een dikke klats om de pols. Als ik mijn collectie weer wat heb uitgedund ga ik kijken voor een Seiko Prospex save the ocean Manta ray, qua details en merk is dat toch wel het gene wat ik het meest mooie vind.