Tips gevraagd voor een flieger <41mm voor <2k

Zou m zeker gaan passen! Ik vond het op foto’s een beetje saai horloge maar eenmaal gepast was ik verkocht!

4 likes

Dit is het oud model wel, die heeft geprinte indices ipv applied. Maar het blijven mooie modellen natuurlijk :blush:

@magnel heel mooi! :ok_hand:

1 like

Haha ik moest even opzoeken wat dat betekent, maar bij deze dubbel dibs dibs op de Mark van @Jurk :rofl: Maak je geen zorgen, ik heb geen haast hoor.

2 likes

Ja Timefactors doet volgens mij goede zaken! Hoe meer ik naar die PRS-29 kijk hoe meer ik enthousiast wordt. Ook wel leuk om een keer een handopwinder te hebben.

Ik heb ook al een reactie terug van Eddie met mijn vraag wanneer die weer on-stock komt… Februari/maart 2021! Iets om naar uit te kijken dus. :sweat_smile: Ik heb het al in mijn agenda gezet. Er zijn er niet veel op het forum denk ik? Behalve die @Dao stevig vast houdt.

1 like

afbeelding

2 likes

Nou, ik heb er nog wel eens e3n paar voorbij zien komen maar of die er nog zijn gee idee.

Maak anders een gezocht topic, je weet het nooit. Misschien heeft iemand nog een goed exemplaar liggen die toch weg mag.

Die Eddie mag niet klagen met 661 orders in een half uur.
Die is gewoon bang om de deur open te doen omdat dan meteen iedereen binnenvalt met bestellingen :joy:

1 like

Victorinox Airboss:

3 likes

On tank tracks :laughing:

2 likes

Ik heb deze! heel tof en te vinden net onder de 3k

1 like

Bedankt voor de tip! Mooi horloge. Welke maat is dat? Ik neig er nu wel naartoe om eens te kijken naar het aanbod van 2e-hands IWC’s. Volgens mij staan ze regelmatig in het blauwe hoekje voor rond de 2k.

Zeg: nog maar één. Wel een chrono maar erg geslaagd vind ik. Het is een Laco Hockenheim (meer een racer gezien de tachy, maar gemaakt door een Flieger bouwer).

2 likes

39mm draagt niet klein

1 like

Dit is ook een hele mooie !

1 like

IWC Mark XV is 38mm. Mark XVI 39mm.
Moet voor de meesten goed staan. Daarna worden ze groter geloof ik.