Tips gevraagd voor een flieger <41mm voor <2k

Zeker en een absolute blijver. Goede specs en steeds verrassend hoe zo’n simpel design toch zo prachtig uitgevoerd kan zijn :ok_hand:t2:

1 like

Ik nu pas deze post van je, ik denk dat die wel weer komt. Het is een goedlopend model dus hij zal vast weer wat (laten) maken.

Ik kan hem je nogmaals aanbevelen maar ik ben lekker uitgedund en de Smiths zat daarbij. Ik heb nog steeds de CW naar volle tevredenheid. Als ik hem nog had was je altijd welkom om even te kijken en te passen, het is een leuk ding en nogmaals, kwaliteit. It’s a steal, ask Fate.

Edit: Oh, enne hier nog een zo een lekkere review van ons Dao

Ik zag hem er nog tussen en zat niet bij de 3 wippers :wink:

Tof dat die nog onder jouw hoede is, en leuk om weer te zien.

1 like

@Jurk jouw IWC Mark XVI was toch ook rond de 2k? Als ik TS was zou ik naar zo’n IWC oo zoek gaan tweedehands.

3 likes

Wat kost zo’n Smiths?

Klopt. Dat was die 2de hands. :ok_hand:

1 like

Vreemd dat deze nog niet genoemd is (ofwel lees ik erover): Oris Big Crown Propilot date, 41mm en ruim onder 2k te verkrijgen. Ik heb de IWC mark 16 gehad en deze is gewoon veel minder serieus en meer bang for buck.

Samengevat: Heel afleesbaar, sinds de update vorig jaar heeft ie opgelegde lume indices, leuke jet propeller bezel en Oris is gewoon een sympathiek merk :blush: topper!

7 likes

Bedankt voor alle info @Da_Watcher Arend! Ik zag inderdaad al een keer voorbij komen dat je hem had verkocht aan @Dao. Jammer te horen dat het een blijver is in je collectie @Dao, maar dat snap ik wel na je NA te hebben gelezen. :smile:

Ja ik ben benieuwd wanneer hij weer terug ‘in stock’ komt. Ik ga Eddie van Timefactors wel even een mailtje sturen en vragen of hij een indicatie kan geven.
Ik kan het horloge nog wel herinneren toen je hem had meegenomen naar Vd Valk. Het was een mooi klein horloge en eigenlijk precies wat ik zoek zo op de nato. En voor een aantrekkelijke prijs! :smiley:

3 likes

Thanks @RLC. Als zo’n Mark XVI voor rond de 2k te vinden is vind ik dat zeker een goede optie! Ik had ook al even op Chrono gekeken maar daar staan ze voor bijna nieuwprijs. @Jurk jij hebt nog geen plannen om hem te verkopen? Waar had jij hem zelf gekocht? Ik zag hem toevallig van de week al even in je collectie en hij was me al opgevallen. :cowboy_hat_face:

3 likes

Zeker een goede tip @illewoare, die was ook nog niet voorbij gekomen. Ik ben best wel fan geworden van Oris dus ik had er zelf ook al even naar gekeken. Het is zeker een goede kanshebber en ik vind de kast en dial erg mooi, maar het liefst had ik hem een slagje kleiner gezien. Maar misschien moet ik hem gewoon een keer gaan passen. Qua merk en uurwerk vind ik het sowieso al een grote plus.

1 like

Ik heb hem hier op het forum gekocht.
De vraagprijs van de verkoper was idd 2100.
Nieuw zijn ze iets van 5K. Dus ze schrijven lekker af.
Heb heb toen geruild tegen mijn 1503 met Cash up van zijn kant.

Voor alsnog geen plannen. Maar je mag Dibs roepen, tenzij @rlc dit al op een verkapte manier eerder had gedaan :joy::+1:.

Kan hem zeker aanraden. Heerlijke maat. Wat @W2them ook al opmerkte.

2 likes

:scream:
Ik lees dit als ik hem in de kar doe
Sunday 13 September 2020

Ordering opened at 1400 hrs UK time today and closed at 1430 hours. Ordering will re-open when all 661 orders received have been shipped and notification will be sent out via the mailing list. Quite a few of the orders are multi-watch orders and they take longer to pack, I estimate that there could be 40 days shipping to clear all the orders.

Eddie

Hij schat hier al 40 dagen mee bezig te zijn en 661 orders in een half uur! :rofl:
Dat is toch wat iedere ondernemer droomt

Dus ik zou denk ik maar even de site in de gaten houden

1 like

Ook een erg fraaie optie!

1 like

Meer dan ruim onder je budget :stuck_out_tongue_closed_eyes:
De San Martin gebaseerd op de Mark XI
39mm 20atm saffier schroefkroon en Seiko NH35 uurwerk.
Ik gebruik deze als mijn beater / klushorloge en ben er meer dan tevreden over. :+1:

1 like

Geen echte flieger maar wel een military flieger achtige dial en een logo met wings :yum:

staat te koop, wel iets duurder dan 2k

4 likes

Ik heb geen idee wie er nu dibs heeft geroepen of niet, maar als niemand het heeft gedaan doe ik het wel :joy:

3 likes

:ok_hand: :sunglasses:

1 like

Je bent een uur te laat. Maar dan ben je twibs… Dibs twee

Een uur? Om deze tijd?!! :joy:

2 likes

Oris Pilot Date en Day-Dates in de sale bij Eugene van Baal

5 likes