Tips gezocht dames horloge.

Mijn vrouw heeft niets met horloges ( ze is toch altijd te laat ) maar ik kan een mooi horloge om een vrouwen pols wel waarderen.
Nu ineens uit het niets liet ze mij een horloge zien van Caroline Tensen op TV 'dat vindt ik wel een mooi horloge "
Ik gelijk google erbij… :face_with_monocle: deze dus Tank Louis Cartier Small horloge van 18 karaat roségoud en kalfsleer CRWGTA0061

12800,-

Ach smaak heeft ze wel :money_mouth_face: :stuck_out_tongue_winking_eye: maar ook al had ik dit budget met zoveel geld gaat en wil ze niet om haar pols lopen.
Hebben jullie nog leuke tips voor mij ? Moet wel kwarts zijn.
Kwam zelf deze nog tegen in het juiste budget.
Seiko ladies SWR054P1 230 ekkies

Of deze :thinking: maar ook weer een stuk duurder dan de Seiko, nu maakt dat mij niet zo heel veel uit maar als dat ding maar weer 1 x gedragen gaat worden vindt ik dat ook zonde. ( 900,- )

Alvast bedankt voor de tips.

7 likes

Ik zou die Seiko nemen.

Maar dan wél het lederen bandje wisselen naar die Bordeaux rode band van de Cartier… :wink: :sweat_smile:

3 likes

Daar zat ik ook al aan te denken, dat zwart staat niet zo heel mooi.
Gewoon een mooi leer bandje erbij kopen.

1 like

Een Longines Dolce Vita?

Edit: ow wacht, ik had de prijs niet gezien. :sweat_smile:

3 likes

Wel mooi ja, maar het zou haar eerste horloge zijn en ik hoop dan geen bevlieging van een paar dagen.

1 like

Idd de seiko en dan met bandjes spelen

1 like

Kijk eens bij de Ardmore of Boulton serie van Hamilton

1 like

Zeker mooi :ok_hand:

4 likes

Kijk eens bij Lip, is een Frans merk. Deze zitten rond de €200 met een Ronda quartz binnenwerk.
Zijn veel verschillende samenstellingen qua kleur en banden.

lip-churchill-t18-671014
lip-churchill-t18-671409

7 likes

Dat zijn leuke prijzen om het eens uit te proberen of ze wel een horloge wil :+1:

2 likes

Als ze de Cartier mooi vindt, zou ik de Seiko eronder voor haar kopen.
Romeinse cijfers, raar blauw steentje in de kroon, je weet niet waar ze op valt. Natuurlijk wel met rode band.
Je kunt wel met bv zo’n Lip aankomen.
Zegt ze waarschijnlijk iets van, ja hé, ik ga daar niet met een plattegrond van een woonkamer op m’n pols rondlopen.
Hup, weer 200 pietermannen door de plee.
Of, je vraagt het haar zelf. Kan ook nog hé.

3 likes

Is denk ik een beter idee, dan maar geen verrassing :money_mouth_face:

2 likes
3 likes

Rose gouden kleur, net als de Cartier
https://www.debijenkorf.nl/seiko-horloge-swr096p1-3918090189-391809018911090?gclsrc=aw.ds&&utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=BIJ-NL-ANM-PMAX-Horloges&utm_id=21132350352&gad_source=1&gbraid=0AAAAADy-qjwkzu6cEZE_Nt3ubi-_LWqpB&gclid=EAIaIQobChMIr83OvqbCigMVvpCDBx10Dw4yEAQYDiABEgJB7_D_BwE

4 likes

Mijn vrouw heeft deze. Quartz en een mooie prijs.

2 likes

Goeie suggestie imho.

2 likes

Seiko maakt de beste tank replicas, net als het origineel in quartz en solar, en best betaalbaar.
Ik zie niet waarom je verder zou kijken?

Een tweedehandse vermeil of must kan ook een optie zijn als je weet wat je doet.

3 likes

En een origineel ontwerp.

2 likes

Casio heeft ook leuke opties.

2 likes

Bulova!
En dan geven terwijl je The Queens Gambit kijkt met haar… :blush:

1 like