Tips mechanisch horloge tot 1500 euro

Nee hij heeft zeker die ‘gaps’ maar in het dragen vond ik dat gewoon minder storend…wel echt waar voor je geld.

2 likes

Dat vond ik ergens ook. Daarom de Club het liefst op een stoffen band. Een G10, bijvoorbeeld. :wink:

1 like

Volgens mij kan ik zo’n club nog wel met leuke korting krijgen. Alleen volgens mij niet degene met de zwarte dial. Ik dacht wit of felblauw.

Dank je wel ehh, kost weer geld. :see_no_evil:

1 like

Laat wat ik van Steinhart gezien heb in ieder geval netjes afgewerkt zijn. Bij mij komt er nog wel één, vandaag alleen even een “studie” ophalen om te bepalen welke precies :stuck_out_tongue:

Al van meerdere mensen geruchten gehoord dat Stowa t.o.v. bijvoorbeeld een IWC behoorlijk tegenvalt in (optische) afwerking. En dat verbaast mij dan weer, gezien het een eigenschap is die bij Duitse produkten meestal wel goed zit.

Tis geen geld als je zoiets zoekt :star_struck:

Ik heb 'm besteld.:+1:

2 likes

:+1: Goed man ! als je heb, maak een NA tje, Junghans verdient wel wat meer aandacht hier :grin:

1 like

Super. Ik heb nog nooit iets anders gehad dan ETA :wink:

1 like

Dat kan natuurlijk ook een pluspunt zijn :wink:

Had net nog een horlogemeeting, en één van de conclusies die daar gevormd werd is dat je met zo’n 7S26 of NH35, een 2801 of 2824, de twee bekendste Unitasjes en nog wat van die bekende jongens gewoon overal terecht kan in geval van een storing. Daarnaast kost het dan niet meteen de wereld.

Mooi hoor.:sunglasses:

8 likes

Prachtig, je was me voor! Te lang getwijfeld :grin:

Ach. Ik heb er één. Een Stowa. zit goed in elkaar. Mooi gemaakt ook, wat mij betreft. Een Stowa is slechts 20% van de prijs van een IWC Mark horloge, dus het zou ook wel van de zotte zijn als dat niet mooier in elkaar zat.

Als je de duurdere handwinders en de top grade uurwerken pakt is een Stowa 30-50% van zo’n horloge. Dan worden de verschillen, zowel in prijs als afwerking, gewoon minder.

3 likes

@RMP heeft zijn No1 voor een belachelijk lage prijs (vind ik) te koop staan. Zeer goede optie voor TS wmb

Vapaus veli

Voor wat google inspiratie

Ja… tsja… GS ten spijt… als er een koper voor de Ballade zou zijn… en… en… en… Deze is wel heul mooi… :wink:

2 likes

Of gewoon geld over voor een tweede. >> €768.

Vast niet, Steinhart maakt geen originele ontwerpen.

Onzin, ga maar even naar de site.

Hij staat in het blauwe! :wink: