Slechte zaak! Gefeliciteerd!
Besteld? Gewoon zo maar? Die dingen waren toch uitgestorven?
Aha, ik ruik hier een flipper dealtje
Hmmmm, ik ook Allleen tekst en Lumibrite dus (als je de experts op WUS en TZ-UK moet geloven)
Zie dat de ruimte tussen binnenkant van de bandaanzet en band is gebleven. Lekker afgewerkt…
Ook over de lumibrite ben ik niet zeker. Misschien op papier, maar ik zie het niet. Ook niet bij de Sumo (001 vs 031). De nieuwere Sumo`s hebben wel een meer glanzende wijzerplaat dan de oude.
Bij de Marinemaster is het verschil in Lumibrite wel meteen duidelijk. De oude sbdx001 heeft een beetje gelige/ vanille kleur wat ik heel mooi vind. De 017 heeft het groene zoals bij de Sumo`s bijvoorbeeld. En dat zou bij de nieuwe MM300 een logische verklaring kunnen zijn dat de lumibrite sterker is, maar bij de Sumo en Shogun zie ik geen verschil.
Ach ja, mocht het nodig zijn dan is dat redelijk snel opgelost;
Update; Het blijft altijd even spannend om online bij een voor mij onbekende buitenlandse webwinkel te bestellen. Vanochtend vroeg kreeg ik bericht dat het horloge ivm een nationale feestdag (Duitsland) pas morgen verzonden zal worden. Keurig!
Ik heb de klok bij Monsterwatches gekocht, incl saffier, dus dan reguleert Rob het horloge meteen.
Pfff … ik heb het nooit echt bijgehouden maar ik weet wel dat ik zeer tevreden ben met de accuratesse van het uurwerk. Ik erger me namelijk gek bij grote afwijkingen die snel optreden en dat is bij deze niet het geval.
Het is natuurlijk geen COSC maar zo veel scheelt het niet. Let wel, bij een gereguleerd uurwerk heh.
Dus, koop m met saffier, dan wordt ie gereguleerd. Kun je per email nog ff de nadruk op leggen bij Rob. Komt vast goed.
Bedankt voor je reactie. Gisteravond bij onze oosterburen onder het genot van een (paar) wijntje(s) een 007 zonder saffier besteld. Zal vast wel goedkomen met gelijkloop…
Yep, laatst deze 029 bekeken en die had m.i. toch echt een randje om de indexen.
Ik heb persoonlijk geen probleem met de nieuwe typgrafie en het X-logo van de 029 en zou zelff dan ook niet veel meer betalen voor een 007.
Maar aangezien dit voor @Victor70 wél belangrijk is, perfect dat je er een hebt gevonden. En gefeliciteerd met deze topper!
Top!! Ik ben zeer benieuwd wat je er van vindt.
Hey dit is helemaal een aparte met groene indices, die kan je nergens krijgen
Er is wel een oranje variant:
Geen mod, maar gewoon origineel zo uitgebracht, de SBDC009
Heb jij die?
Is al jaren nauwelijks/ niet aan te komen.
Ik heb er eentje niet zo lang geleden op het forum gekocht.
Die heb ik dan gemist
Leuk. Is er een om te bewaren.
Haha!