De Shogun bevalt je wel goed zo te zien. Je bent een flinke schoonmaak aan het houden en er staat veel op Horlogemarkt maar de Shogun staat er niet tussen.
Verbazingwekkend
P.S. Die aquis kijkt naar me…
De Shogun bevalt je wel goed zo te zien. Je bent een flinke schoonmaak aan het houden en er staat veel op Horlogemarkt maar de Shogun staat er niet tussen.
Verbazingwekkend
P.S. Die aquis kijkt naar me…
Shogun is ingeruild op die Oris. Special price for you my friend.
Oké. Ik vond het al vreemd…
Hou op, degene die hem koopt heeft een top deal! (of mag ik hier geen stiekem reclame maken van de mods…)
Ja, het is jammer dat Seiko de laatste tijd een grote schoonmaak houdt m.b.t. oranje duikers.
Oranje variant van de Shogun is idd niet meer leverbaar in de nieuwe Porspex/X-lijn, maar dat geldt ook voor de oranje Sumo. Oranje Monster wordt ook niet meer gemaakt. Maar dat komt omdat het Monster helaas überhaubt niet meer gemaakt wordt. En binnen de SKX-lijn wordt de 011 volgens mij ook al enige tijd niet meer gemaakt.
Van die laatste heb ik dan gelukkig nog een exemplaar in de verzameling.
Maar jammer. Een oranje duiker hoort eigenlijk in iedere verzameling; zeker voor de duikerliefhebber!
En voor de voetbal liefhebber
Psies!
Maar eigenlijk voor iedere rechtgeaarde Nederlander! En nu ga ik even het Wilhelmus zingen, hoor.
Ik vergis me, ik heb de Oranje Sumo gekocht. Niet goed gekeken.
Ja die heb ik ook in m’n collectie
Ik zal binnenkort eens wat fotootjes plaatsen
As has been said above, I dont like that X logo either