Tips om horloges te fotograferen (incl. foto's al gemaakt)

Haha mits je niet te ver inzoomt natuurlijk. Smartphone camera’s worden steeds beter maar een compact camera van 200 piek maakt al een stuk betere foto’s :wink:

1 like

Ja, mijn grab and go camera is een Olympus. Kan de foto’s direct overhevelen via WIFI naar mijn mobiel. Perfect!

2 likes

Er zijn compact camera’s met een flinke sensor, prima macro en manuele instelling.

Ik heb een wat oudere. De Nikon P300.

1 like

Het ligt er wel aan welke telefoon. De camera van mijn telefoon is toch wel een stuk minder als ik de foto’s van jullie zie. Het lijkt alsof bij mijn camera het contrast veel te hoog staat maar ik weet niet hoe ik dat veranderen kan.

1 like

Mee eens!

En @EduardoLiotto … vergis je niet hoe ver @Batossai gaat als het om de eer gaat hahaha. Die klopt me regelmatig tijdens foto battles :wink:

5 likes

Die gast gaat over lijken hoor ik in de wandelgangen :wink:

3 likes

Hahaha, geleerd van de grootmeester. :joy:

1 like

'k heb gewoon even wat aan “Hendels en pedalen” getrokken in Paint.Net *(da’s andere koek dan “gewoon paint”… verder heb ik nog “GIMP” en Inkscape om plaatjes te bewerken… maar heel erg veel doe ik er niet mee…

Zo Luxe is mijn P7000 nog lange niet… maar 't klepje van de SD kaart klap ik met mijn Duim zo open… en dan slinger ik de kaart zo in de PC.

't verbaast me eigenlijk dat Google/Android nog geen deal hebben gesloten met een vooraanstande Camerafabrikant, laten we zeggen Sony, Olympus of Nikon, om de camera te voorzien van een Android OS, zodat je video’s vanaf je camera kan streamen, foto’s meteen in de cloud kan uploaden en eventueel ook meteen publiceren op Social Media… maar misschien breng ik mensen nu wel op een idee… :slight_smile:

1 like

Oeps Arie, van jou ben ik toch wel erg veel betere kwaliteit gewend! Ik ren in ieder geval nu niet naar de winkel om een P7000 te kopen.

1 like

Wat is een PC?

3 likes

Je bent sarcastisch he?.. alsjeblieft vertel me dat het sarcasme is… :slight_smile:

Vanaf hoe ver?

4 likes

does this answer the question?

3 likes
2 likes

Interessant topic, ik probeer met een Nikon D90 en een Panasonic LX100 wat te experimenteren, vooral Instagram is daar het slachtoffer van :wink:

4 likes

@anon50762135EV ziet kleine dingen vaak groter

1 like

Dat is toch een sjieke winkelstraat in Amsterdam?

Beren…op de weg…issie goed in! :joy:

1 like

Yup. Behalve jouw hoofd. Dat kán niet groter. :grin:

1 like

Woehahahahaha

1 like