Tips Rikketik

Die rondrennende jeugd van onder de 50 is nogal ergerlijk. Hebben haast, en geen geduld. Gelukkig laat ik me niet van de wijs brengen.

5 likes

:joy: haha +1

dan zal ik je daar maar niet komen ergeren omdat ik onder de 50 ben :pensive: Ik was nog wel zo van plan te gaan.

Is een kwartiertje met de bus vanaf waar ik woon dus was wel van plan te gaan kijken. Zal wel lekker opvallen tussen alle oudjes dan :stuck_out_tongue_winking_eye:

Tsja, als je een automaat zoekt en je staat in de sectie batterijaangedreven :joy:

1 like

Krijg nu sterk dit beeld :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ach voor de doelgroep is alles beter dan een handwinder :grin:

1 like

Ah, mijn zoon. :smirk:

Ehhh… nee die slome bejaarden dat is fijn…

1 like

Vroeger schijnt het een en al klokken en een paar horloges te zijn geweest. Tegenwoordig is het vooral horloges en een paar klokken.

Het gaat zondag waarschijnlijk regenen, dus…

2 oktober,wat had ik dan ook al weeršŸ¤”

Oh,wachtšŸ¤“

http://www.ttcircuit-tickets.nl/media/wysiwyg/motorsport/british-superbike-gt.jpg

2 likes

Moet je racen?

Passief,alleen de heen en terugrit

3 likes

Sta ook weer op Rikketik zondag met collectie FLORIJN horloges (en nog wat ander spul). Wees welkom. Voldoende topics over Rikketik afgelopen jaren, als je nog nooit geweest bent, gewoon een keer gaan. Ben je eerder geweest, dan weet je wat er is…

3 likes

Ik ga in ieder geval goed voorbereidt die kant op! :wink:

Ik ben er nu een aantal keer geweest en ik moet je eerlijk bekennen dat het een stoffige bedoeling is waar veel zooi te koop is. Maar het is altijd wel gezellig om even overheen te wandelen. Beetje neuzen wat voor klokjes er liggen is en blijft leuk. Meestal heb ik het binnen 2 uur wel gezien hoor.

Oja nog eentje voor de sfeer impressie!

7 likes

Die rode bodywarmer kan natuurlijk echt niet😁

2 likes

Die vrouw rechts had al voorpret over wat er met deze foto op het forum hier ging gebeuren…

2 likes

Wat een kleurrijke case openers !

2 likes