Tips voor een horloge om mee te kunnen zwemmen

Een GMT, dus sowieso handig op vakantie. Geen duiker. Maar wel 300m WR, met schroefkroon. Op zowel staal als op rubber. Lekker degelijk. Zelfstandig merk, met heritage. :shark: Ziet er fantastisch uit en ook nog eens redelijk betaalbaar. Klaar! :blush:

6 likes

…en toch heeft tot nu toe 84% van de voorgestelde horloges een duikring :grimacing:

(Vooruit, er zaten een paar gmt ringen tussen)

4 likes

Let’s go!!!

1 like

liefst analoog en automaat… :thinking:

1 like

Wat dacht je van deze Ray Mears Cutizen Eco.
Citizen Promaster Tough ‘Ray Mears’ (BN0118-55E)
Monoblock, superlicht band en case Titanium, saffier, geen batterij, maar solar, 300m WR, super afleesbaar, super Lume, etc, etc, ….

10 likes

Idd ook een goede plus, zeker ook met het oog op het waterdicht houden.

1 like

Oris aquis 300 meter waterdicht, is al 2 keer mee geweest naar de Italiaanse kust. Heeft het goed gedaan. Erg goeie rubberen band met micro adjustment. En staat in het blauw, over de prijs kunnen we het hebben :wink:

2 likes

Dat zijn idd hele kekke duikertjes. Gebouwd als een zeecontainer en goed afgeregeld nog rete nauwkeurig ook!

Eheheheeeen, volledig in house!! :star_struck::+1:

Amph blck bzl

2 likes

Voor zout water (op en onder) ga ik voor leuk, betrouwbaar en betaalbaar. Na zout water afspoelen of douchen => El Cheapo

Op en onder zoet water, deze …

Zeker geen duur horloge, maar voor mij => El Leuko

3 likes

200m. saffier. Handopwinder. absolute bandenslet

9 likes

Mooie Amphibia! Tof bandje ook :+1:

Heb je een link voor deze band?

1 like

Als ik ga zwemmen, pak ik deze

Kan je mooi je kilometers bijhouden :ok_hand:t2:

1 like

-20ATM
-5 jaar garantie
-stalen band met fijn-afstelling
-saffier met dubbelzijdige AR coating
-2e tijdzone
-ook onderwater subliem afleesbaar

5 likes

Bartonwatchbands.com
Erg mooi, maar helaas ook erg kwetsbaar.
Vooral bij de gaatjes krijg je vrij snel rafels.
Sailcloth staat wat haaks op de robuustheid van het horloge.

1 like

Als je echt iets goeds op dit gebied wilt heb ik het idee dat je in een prijsklasse terecht komt die duurder is dan het horloge zelf :grin: Maar dank voor info :+1:

1 like

Vostok is altijd goed.
En, als je in zee gaat zwemmen en je bent niet direct in de gelegenheid om je horloge naderhand af te spoelen.
Kan tegen een STOOTje, kost geen drol. Gshock.

2 likes

Ik begin meer en meer om te geraken bij de Omega Aqua Terra.

Jammer van de sluiting zonder afstelmogelijkheden. Anders zou ik er wel eens eentje kopen en testen.

11 likes

Dat is wel echt jammer in die prijsklasse. Verder een prachtig horloge dat bij veel gelegenheden te dragen is, van zwembad tot dress.

2 likes

De Seamaster Aqua Terra zit al in mijn collectie.

Naar wat ik zo voorbij zie komen, gaat de gedachten uit om een Rus toe te voegen. Maar ook de Farer blijft op mijn short list.

9 likes

Relatief goedkope degelijke duiker. Veel keuze uit verschillende modellen. Beetje lomp soms op details.

Erg mooi en een “eigen smoel”, andere prijsklasse. Sympathiek merk.