Wat dan?
Tsja en dan nog. Als je horloge weg is en er wel goede cameraās hangen is je horloge nog steeds weg. En zie die ooit maar eens terug te krijgen.
Nee,
Laat maar.
Het is goed.
Gewn zin om chips en koffie te pakken.
Carry on Geert
Zo bedoel ik het helemaal niet, but you know that I mean.
Bijvoorbeeld:
Iek wol Rolex kopen mattie. Wat is je uuterste prijssss?
Zo kwam het iig wel over.
Maar goed, mensen die bellen (met of zonder accent) met dingen als āBroer, zeg je laagste prijs broer. Ik kom nu nuā of āIk ben vandaag in de buurt.
Ik zie dat je 10k vraagt, maar ik heb 5k, ik kan over een uurtjeā dat soort dingen, dat is in mijn ogen onbetrouwbaar.
Gewoon op je gevoel afgaan en gezond verstand gebruiken. Zo moeilijk hoeft dat niet te zijn.
Daar doelde ik ook op
Okidoā¦
Uhm
Uhm
Uhm
Thatās mildly racist
Uhm
Wat is de conclusie hier, wel of geen zaken doen ?
Mijn tip is gewoon je gezond verstand blijven gebruiken. Voelt het niet goed > afhaken jammer dan.
Een account van 14 jaar veel sterren wil.ook niet altijd iets zeggen op MP. Soms zijn het gehackte accounts waar ze iets kostbaars op aanbieden. Zoān account blijft 2 a 3 dagen in de lucht, innen het geld en leveren niks. Maar als je wat verduidelijkheids vragen stelt zul je merken dat het contact snel stopt.
Maar ook ik ben eens verrast op MP. Had contact met iemand die mijn horloge wilde kopen. Zeer gebrekkig Nederlandse taal en wilde ergens op de markt afspreken. Ondanks deze voorteken toch afgesproken. Ik werd totaal verrast er kwam een Poolse man, midden 30, in gezelschap van zijn zoontje van 4. Hij verontschuldigde zich dat hij nog geen goed Nederlands sprak maar had toch degelijk de zelfde hobby namelijk horloges. Heb nu nog regelmatig contact met hem ivm verkoop van horloges. Dus soms is het anders dan het lijkt. Blijft staan volg je gevoel
Hier ben ik het zeker mee eens, gaat het om veel geld ga dan nooit alleen, ookal spreek je af bij een van der valk op het parkeerterrein kun je snel beroofd wordenā¦
Ik denk als je zoveel vragen en twijfel heb begin er dan niet aan . De tijd dat je wel mag verkopen op HF gaat best wel snel als je actief bent .
Wacht nog even of simpelweg inruilen
Geloof mij mensen, iemand herkennen op camera beelden is zeer moeilijk en moeilijk te bewijzen. Ik zie ze wekelijks de screen shots.
Oliedom (voel me nog dommer dan oliedom) als ik ben, ben ik erin getrapt. Begonnen met alle tips van hierboven, maar hij won mijn vertrouwen en toen liet ik langzaamaan de tips varen op een volgende afspraak.
Mijn Rolex is gestolen, in Hoorn. Ik heb contact gehad met Schaap&Citroen om te vragen of ik ergens het serienummer kan afgeven van de Rolex, mocht hij langs komen voor onderhoud. Maar meneer gaf aan dat Rolex geen database heeft met gestolen Rolexen.
Hoorde hier dat die er wel was?
Politie kent de dader en is naar hem op zoek. Laten we er het beste van hopen.
Het gaat dus om een Submariner Date 16610 met serienummer X765626 (uit 1991)
Wat Kut!!!
Ik zou even een apart topic aanmaken met zoveel details mogelijl misschien kan er dan iets uitkomenā¦
Balen zeg. Wat was nu uiteindelijk de truc? Wellicht steken anderen er iets van opā¦
Kut om te horen. Precies de āDag van het Slechte Nieuwsā hier op het forum.
Ben ook wel benieuwd hoe ze het gedaan hebben, overvallen of een wisseltruck?
Klote man!
Ik ben ook klaar met MP. Drama. En wat een triest volk struint daar rond
ik zit echt hard op te lachen nu.
Terug on topic; superkut voor @migila Niet alleen het gevoel van de gestolen Rolex, maar ook het gevoel waar je mee achter blijft. Ik vind het niet dom van je, jij bent slachtoffer hierā¦
Ik wou dat ik geen gelijk had gekregenā¦
Heeft mij ook al een paar duizend gekost. Vals geld toen. Ik doe niks meer met MP ben er nu helemaal wel klaar mee.
Sterkte man
Wat knap dat u hard op kunt lachen en een bericht kan typen tegelijk. U moet dus wel een vrouw zijn