Tips voor horlogeverkoop

Ik ken nog wel een voorbeeld van iemand die netjes het geld heeft overgemaakt en daarna het horloge kwam ophalen.
En daarna de bankrekening geblokkeerd werd omdat de koper een gehackte rekening had gebruikt.

3 likes

Hoe verkoop je een duur horloge?

Er is vorig jaar al veel over gezegd en geschreven. Ik heb een opleiding gehad van een orgaan dat de grote juweliers in Parijs beveiligd. Nou, de beelden die getoond werden van diefstal van horloges van 30K logen er niet om. Denk vooral niet dat het, ondanks je voorbereiding, niet zal overkomen om belazerd te worden. Ondanks dat ik zelf al 16 jaar op een beveiliginsafdeling werk waar ik vaak met fraude te maken heb maak ik mezelf geen enkele illusie. Het gebeurt onder je neus.
Ik betaal liever een professionele tussenpersoon die deze klus overneemt.

2 likes

Toch wil dat niks zeggen hoor. Toen ik op marktplaats mijn schaakbord met aan de andere kant Risk had aangeboden, kreeg ik een reactie van ene Ali Osram uit Arnhem. Ik had toen ook mijn twijfels en hij praatte slecht Nederlands.

Echter, toch het risico genomen: bleek het verdomme een Nederlander te zijn toen ie langs kwam.

:wave:t2: Totzienas

5 likes

Hij kwam met zijn Ford?

2 likes

Ja :sweat_smile: die was weer gemaakt.

1 like

Goeie “service” :rofl:

1 like

Wat een wereld tegenwoordig

Ik begrijp dat je al je achternaam hebt aangepast in je profiel! Lijkt me inderdaad verstandig. Je staat er wel met je telefoonnummer nog op (06*****250).
En je woont in (de buurt van) een bekende Franse havenplaats? :wink:
Ik zie veel beveiligingslekken : :grimacing:

Een Submariner op Marktplaats is in deze tijden gewoon linke soep.

3 likes

Laatst ook iets verkocht van circa 7k. Gewoon naar een vertrouwde handelaar. 6.5 k direct op mijn rekening. Kopje espresso. Wat horloges bewonderd en weer naar huis. Klaar. Geen gezeik verder.

6 likes

20201003_125841 i make you a nice deal

Zo zou ik het ook doen. Stress vrij en zeker van de centen :ok_hand:t3:

1 like

Er lezen er zeker een paar mee nu

1 like

Jouw Nederlands klopt anders ook heel weinig van Ralphie! Wat een taalfouten en je zinsopbouw…

Let’s praat horloges.

2 likes

Inderdaad even flink rondstruinen hier, zorgen dat je TL2 behaalt en dan hier aanbieden. Gerenommeerde leden hebben er geen Belang bij om hun reputatie hier te verliezen en zullen je een nette prijs bieden en een goede afwikkeling bieden.

Je kan toch via een reserverings
rekening laten betalen. Is alles oke dan krijg je je centen euro tjes. Werkt ook zo bij bv Chrono 24 en Catawiki

Laatst eens voor een lunch bij vd Valk.
Ik snap nu waarom het daar zo druk was :thinking:

Ik heb ooit eens te maken gehad met een zekere Ali Ben Zine uit Pernis…

4 likes

Michiel wil volgens mij graag weten hoe hij van zijn prachtige Submariner uit begin jaren 90 afkomt zonder na de transactie te denken,

Haha, ze dachten zeker dat ze met A.C.H ter Lek
te maken hadden…
Mooi niet, ik heb alle adviezen tot me genomen en MP wordt het niet.

Oh, en weten jullie, in veel bedrijven waar camera’s hangen blijkt dat een schijnveiligheid te zijn. Beelden opvragen ho maar…

Er zoveel wat je hier zegt wat mij tegen de borst stuit. Pfff

3 likes