Tips voor kopen bb 58

Verder staan ze met enige regelmaat hier in het blauwe gedeelte, profiteren van andermans flipperitus is ook een soort korting :slight_smile:

7 likes

Ja klopt en zo goed als nieuwe voor 3200 euro dacht ik. Heb je je 250 euro korting al te pakken.

https://www.horlogeforum.nl/t/tudor-black-bay-58-blue/337494/5

3 likes

Erg mooi! Zou bijna gaan twijfelen aangezien ik de zwarte wil hebben haha

Bedankt allemaal voor de info​:+1:t3::+1:t3:

1 like

De blauwe is mijns inziens de mooiste :heart_eyes:

4 likes

Ben benieuwd hoe je zoektocht gaat, wil zelf dit horloge ook kopen. Had graag een gezocht topic aangemaakt maar dat mag helaas niet als TL1.

1 like

Ik zou even contact opnemen met @Selfie, zie Het grote teleurstelling topic
Wellicht kan hij iets voor je betekenen.

Niet twijfelen. De blauwe is een leuke vakantie scharrel, het origineel is the real deal. Vind ik dan hè… deze foto (van Tudor website geplukt geloof ik) neemt alle twijfel weg neem ik aan.

Succes met je zoektocht, zo te horen zal het tegenwoordig soepeler gaan! :+1:

4 likes

Gezocht kan vanaf level 1 toch?

Het origineel is een vintage rolex submariner.
De zwart/gilt BB58 is ook gewoon een hommage.


In combinatie met deze is korting wel mogelijk (indien je bij ing zit en rentepunten hebt)

5 likes

Een Tudor Submariner hommage dan nog altijd. Maar dat is helemaal niet waar ik op doelde, geen idee hoe je daar bij komt. Ik bedoel alleen dat het de eerste BB58 was. En naar mijn uiterst bescheiden mening was dat een schot in de roos, alle versies daarna vind ik minder.

1 like

Fair enough. Je had het over [quote=“TonD, post:15, topic:338789”]
het origineel is the real deal.
[/quote]

Dus daar reageerde ik op…

Is toch een hommage aan de 1953 sub van rolex?

Oh ja, nu zie ik het ook, ongelukkige woordkeuze. Doelde dus met ‘origineel’ in dit geval op de eerste BB58 :slight_smile:.

1 like

Gewoon hier het “blauwe gedeelte” in de gaten houden anders nieuw helaas geen korting :slight_smile:

Dan had ie de BB53 geheten…

Zie ik goed in de voorwaarde dat Tudor niet wordt uitgesloten?

1 like

Enniehow. Een BB58 is een mooi horloge! As ik er een zou kopen zou ik voor de blauwe of de nieuwe zilveren gaan, maar dat komt omdat zwart/gilt gewoon niet zo mijn ding is. Gelukkig mogen smaken verschillen! Je kunt je met een BB58 in ieder geval niet echt een buil vallen, mooi eb waardevast horloge!

2 likes

Klopt! Zorg wel dat je je BB58 niet online via SC bestelt want dan kan je de waardebon niet gebruiken

1 like

Ook een goed punt.
Waarom heet die invicta dan de 1953?