Tips voor nieuwe koop?

Dag allemaal!

Ik ben van plan om binnenkort weer een nieuw horloge aan te schaffen, maar ik wil graag van jullie weten wat jullie met een budget van 4.000 zouden kopen? Ik sta open voor suggesties!

Dank!

2 likes

Een Tudor Blackbay GMT, 58 of Pelagos, of een Omega Speedmaster professional. Alles hangt af van je wensen.

Hier ga jij klakkeloos mee akkoord toch @RLC?

Groet nielshan

3 likes

Nieuw als in nieuw. Of nieuw als volgend horloge?

1 like

Wat heb je al? Je wil geen dubbele natuurlijk.

1 like

een grand seiko

3 likes

Dat inderdaad of Omega Seamaster Professional 300m of normale Tudor Black Bay of Breitling Superocean Heritage 42 of Superocean II 42

3 likes

Black bay 58 :grin:


Of als je polsen boven de 19 cm een Black Bay 41.

4 likes

Rolex OP 34 als je een kleine pols hebt.

Omega Speedmaster of een Seamaster als je grote polsen hebt.

Grand Seiko als je medium polsen hebt.

2 likes

Deze. Zijn we eindelijk van die advertentie af.

Van het overgebleven budget zou ik een blue bay 58 halen.

17 likes

:joy::+1:

4 likes

Er zijn zo veel mogelijke antwoorden zonder criteria of overwegingen die moeten worden meegenomen. Ik begrijp helemaal dat het fijn kan zijn om wat opties te krijgen. Want misschien komt er iets langs waar je zelf nog niet aan gedacht had. Voorkom echter om een horloge te kopen op basis van populariteit in een horlogegemeenschap. De leden van die gemeenschap kom je doorgaans nergens in je leven tegen. Dus koop vooral lekker waar je plezier aan beleeft. Misschien vanzelfsprekend, maar ik heb zelf die fout om eerlijk te zijn in het verleden wel eens gemaakt.

Ik heb zojuist voor een vergelijkbaar bedrag de Omega Seamaster 300 Coaxial gekocht. Heeft er natuurlijk ook alles mee te maken dat het zomer is en ik daarom in gedachte meer bezig ben met vrije tijd en zomer horloges. Maar dat is wat ik dus zou kopen. Het is volgens mij niet echt een horloge dat iedereen kan bekoren. Maar voor uw overweging:

10 likes

Zo kan je toch geen raad geven, loop anders een juwelier binnen en gooi daar die 4000 euronen op de toonbank en zeg: doe maar een horloge, kijken waar je mee naar buiten loopt. Altijd lachen.

Wat zijn je voorkeuren, welke eisen heb je minimaal en hoe ziet de collectie er nu uit. Misschien dat het dan gerichter kan.

5 likes

En toch is dit een horloge met veel potentie. De foto’s zijn ongelukkig en het leren bandje is niet origineel en zeer matig. Een mooie suède band khaki of Olive green


Ik wacht op up 50 en een prijs rond 325.

4 likes

Je had een Rolex Oyster Perpetual 1002 uit 1974 toch?

Heb je nog meer?

1 like

Weet ik.

1 like

Ligt eraan wat je al hebt! Genoeg keuze voor dat bedrag.

1 like

Iets van dit behalve de Sub. Redelijk de tot 4k categorie uitgespeeld als zeg ik het zef :yum:

Maar wat heb je al in de collectie en wat voor soort horloge zoek je?

6 likes

Precies Ralph :+1:

2 likes

Die nieuwe Tudor BB Blue denk ik.

1 like

Hahaha. Dat is bizar!

2 likes