Tips voor nieuwe koop?

Legendarische foto.

4 likes

Don’t talk to it, Merry. Don’t encourage it.

7 likes

Ik haak af

2 likes

Ik heb zelf de Rolex Oyster Perpetual 1002 uit 1974 inderdaad. En ik ben opzoek, bij voorkeur, naar een vintage horloge. Ik wilde alleen ideeën werven over iets waar ik zelf nog niet over na had gedacht of nooit op zou komen. Ik had zelf een Rolex Oyster Perpetual Date in gedachte, maar ik sta zeker ook open voor andere suggesties of idee. En praten over horloges is natuurlijk altijd leuk! Was benieuwd wat jullie allemaal met 4K zouden doen👍🏻

Als je niet zeker weet wat voor horloge je met je 4K wil kopen, koop dan gewoon niets en wacht tot je het wel weet.

14 likes

Ik vraag alleen om leuke ideeën. Ik ben mij puur nog aan het oriënteren.

Ik zou lekker een DJ kopen.

Groetjes,
HanHan

Ik heb ook nog nooit van mijn leven aan een ander gevraagd wat ik met mijn geld moet doen :joy:. Toch is een DJ wel een goede keuze. Als hij niet bevalt schuif je hem zo door.

2 likes

Datejust dan!
Of misschien een UG Polerouter of Tudor Date Day als je iets anders wilt dan Rolex.

1 like

Heel mooi

Deze vind ik ook heel mooi! Bijzondere wijzer.

Die prijs is wel wat realistischer denk ik ja :wink:

1 like

Rolex OP 1002 heb ik inderdaad. Daarnaast een Rolex Hulk 116610LV en een Rolex Day Date 228235.

Dat vind ik een beetje moeilijk te geloven, maar als het zo is heb je weinig extras nodig.

Voor 4k zou je kunnen denken aan een UG polerouter, omega speedmaster of oude DJ.



1 like

U zei vintage:
s-l500
Gezien de collectie zal het waarschijnlijk nog een rolex worden

2 likes

gewoon een mooie Tudor :wink:

1 like

Ik zou gaan voor 145.022-74 Speedmaster :sunglasses:

1 like

:heart_eyes::heart_eyes:

4 likes

No brainer natuurlijk; de Tuder Pelagos LHD. En gewoon net zo lang dragen tot 'ie vintage is geworden.

3 likes

Wat vinden jullie van een gouden wijzerplaat met een bruin lederen band?

Met alleen maar zwarte wijzerplaten en stalen banden?! Heb toch een ander beeld bij uitspelen…

3 likes