Tips voor nieuwe koop?

Ik zou lekker een DJ kopen.

Groetjes,
HanHan

Ik heb ook nog nooit van mijn leven aan een ander gevraagd wat ik met mijn geld moet doen :joy:. Toch is een DJ wel een goede keuze. Als hij niet bevalt schuif je hem zo door.

2 likes

Datejust dan!
Of misschien een UG Polerouter of Tudor Date Day als je iets anders wilt dan Rolex.

1 like

Heel mooi

Deze vind ik ook heel mooi! Bijzondere wijzer.

Die prijs is wel wat realistischer denk ik ja :wink:

1 like

Rolex OP 1002 heb ik inderdaad. Daarnaast een Rolex Hulk 116610LV en een Rolex Day Date 228235.

Dat vind ik een beetje moeilijk te geloven, maar als het zo is heb je weinig extras nodig.

Voor 4k zou je kunnen denken aan een UG polerouter, omega speedmaster of oude DJ.



1 like

U zei vintage:
s-l500
Gezien de collectie zal het waarschijnlijk nog een rolex worden

2 likes

gewoon een mooie Tudor :wink:

1 like

Ik zou gaan voor 145.022-74 Speedmaster :sunglasses:

1 like

:heart_eyes::heart_eyes:

4 likes

No brainer natuurlijk; de Tuder Pelagos LHD. En gewoon net zo lang dragen tot 'ie vintage is geworden.

3 likes

Wat vinden jullie van een gouden wijzerplaat met een bruin lederen band?

Met alleen maar zwarte wijzerplaten en stalen banden?! Heb toch een ander beeld bij uitspelen…

3 likes

Gevaarlijke combinatie, lijkt me snel met elkaar vloeken, tenzij heel donkerbruin. Je zit toch erg in dezelfde kleurtint. Ik zou eerder denken aan zwart, donkergroen of donkerblauw.

1 like

Heb op mijn Speedmaster ook de OEM Lederen Omega band met Omega vouwsluiting. Op mijn Tudor Black Bay heb ik de OEM nato en de OEM Lederen Tudor band met Tudor vouwsluiting. Heb op de Pelagos en de Black Bay ook nog een rubberen Crafter Blue. Op de Superocean II ook nog de OEM Breitling rubberen band met Breitling Vouwsluiting. Verder heb ik nog een Vanguard, Horus banden stuk of 4 en er komt nog een Vulcan band binnen voor de Submariner. Op de Seamaster heb ik nog een rubberen Zealande. Ohja en de Pelagos heeft ook nog een rubberen OEM Tudor band Dus aan bandenopties geen gebrek amigootje. It is not all steel :yum::+1:

2 likes

Ik heb hier geen zin in.

1 like

On topic: deze blijft in m’n hoofd zitten, dus ik zou 't wel weten!

3 likes

Zou een seamaster aqauterra gen 2 koopen
Tydor bb
Rolex 1601
Of een cartier santos

2 likes

Ook erg gaaf! :heart_eyes:

1 like