Tips voor wat daagjes tijdsbesteding

Recent heb ik besloten een weekje even vrij te nemen van mijn werk, gewoon echt vrij. Geen vakantie, niet met de kinderen aan de sleur (behalve mijn “pappadag”, de woensdag) en et cetera. Even opladen en richting bepalen, waar wil ik nou echt heen de komende 4/5 jaar.

Die dagen wil ik echter vullen, met gewoon wat dingen doen. Ontspannende dingen en dingen waar ik blij van wordt. Dus ik ga waarschijnlijk een dagje rondslenteren in de natuur, of op de fiets naar het strand. Een visje eten bij hoek van holland, of een stad in horloges kijken.

Ik wil echter ook een dagje actief met horloges bezig zijn. Maar wat is dan een aanrader? Is er misschien ergens een workshop te volgen? Bijvoorbeeld over de techniek, of echt sleutelen? Of misschien iets wat bruikbaar is, zoals met een draaibank aan de slag? Het zou om de week van 17 tot 25 maart gaan, waarbij alleen de woensdag al ingevuld is. Heeft iemand tips?

3 likes

Aan de hand van wat ik van @Henk heb gehoord schijnt Düsseldorf echt een geweldige mooie horloge stad te zijn om te passen en te kijken.

2 likes

Absoluut. Vlak bij elkaar 3 AD’s en 3 leuke GD’s
Én een hele leuke GS AD die ons ook nog eens met een leuke korting een FOIS heeft geleverd.

Zo. Bovenstaande tekst begrijpen alleen de HF’ers. :joy:

3 likes

Poef, dat is 2,5 uur rijden :slight_smile:
Ik weet niet of ik dat er voor over heb, want dan moet ik ook nog terug.

en dat betekent?

1 like

Grijze dealers :wink:

3 likes

Ik ga het onthouden. Het klinkt in elk geval goed.

Thanks! Gewone Dealers leek me al vreemd

Gretige dealers was ook nog wel een optie geweest :sweat_smile:

4 likes

Dit klinkt meer als een midlifecrisis,:crazy_face::joy::clown_face:

5 likes

Hotelletje.
Heb je echt vakantie :ok_hand:

Ach, vandaag dagje Frankfurt.
Ook 2,5 uur rijden vanaf ons huis.
veel gezien joh!! Zie foto!

Ik denk dat nét voor mij iemand alle sportrolexen opgekocht had bij deze AD.

3 likes

Rolex heeft het meeste plek, en er staan maar 3 horloges. Ziet er best raar uit.

En dan ook nog 3 mini horloges :joy:

5 likes

Hehe, dat zou kunnen. Ik denk echter dat het soms belangrijk is, even bedenken of het werk wat je doet nog iets is waar je energie van krijgt. In mijn geval, nee. Dus ik moet wat anders gaan doen, maar wat?

Géén gezicht!!

2 likes

Dagje stage lopen bij @AmsterdamVintageWatches of @stefanketelaars of beiden? Genoeg inspiratie voor de aankomende 25 jaar!

1 like

Hier zie je de rest:

1 like

Dat moet je a.s. zondag doen, gegarandeerd goed. Gewoon weer ff een frisse wind door je heen laten waaien, je komt als een ander mens terug :grin:

2 likes

Ik snap je.

Maar het is júist dat ‘wat’…:wink:

Ik binnenkort ook een weekje vrij.
Ook ‘even niets’… nou ja… vijftig worden…:crazy_face:

Düsseldorf recent geweest. Leuk kwa horloge’s… maar ja… ‘ daar liggen ze dan ‘…

Het blijft allemaal wat klinisch , als je er niet één van een paar duizend even aan kan laten rukken…:blush::kissing_smiling_eyes:

Veel wijsheid , rust & plezier man.🥳

2 likes

Met beetje geluk vliegt de verse vis spartelend in je bord.

2 likes