Tips voor wat daagjes tijdsbesteding

:joy:

Daar begint het al weer.

Héb je een weekje vrij. Is het weer code oranje!🥴

Daar moest ik heel erg aan denken bij het lezen van de openingspost. En ook “naar het dorp” kan erg goed in Düsseldorf. :slight_smile:

1 like

Geen idee of je dat zo een dagje kan doen. Ik heb zelf ooit eens gevraagd of ik bij @koen een keer mee mocht kijken hoe een service van een horloge nu ging. Ik was toen nog een horloge groentje, het bleek ook een wat wrakkig horloge te zijn, maar het was echt een zeer mooie en bijzondere ervaring!

Wellicht dat je in het kader van “durf te vragen” eens aan de hier bekende horlogemakers kan vragen of je een dagdeel mee kan lopen en kan kijken en ervaren?

1 like

Bedoel, wat wil je nog meer?

1 like

Mag beetje gebakken zijn, ben geen sushi-fan

1 like

Ik zat er inderdaad wel aan te denken, maar moet ook bekennen dat ik dat wel een stap vind. Eigenlijk hou ik dan iemand van zijn/haar werk :wink:

1 like

Ja. Zoiets.

Ik heb van Stowa een kortingsbon van 50,00 in mijn mail.
Misschien heeft @Sandy die ook wel?

Schraap nog wat bij elkaar ( mits mogelijk ) , tuf op je gemakkie mijmerend door Duitsland & haal bij ‘Jurk’ in het Zwarte Woud een mooie Stowa.:sunglasses:

Is dit Wempe of Bucherer? T was in december al niet veel beter. En wachtlijsten? Doet Bucherer voor Rollie niet aan. Voor geen enkel model. Alles moeilijk te krijgen. Tsja

Mag ik vragen hoe oud je bent en wat voor werk je doet ?

Om even op de vraag van TS terug te komen zou ik in Duitsland ook Düsseldorf uitkiezen. Met Frankfurt als tweede keuze.

1 like

Misschien kun je een horloge thuis proberen uit elkaar te halen, en weer in elkaar te zetten? Ik zou beginnen met iets voordeligs, niet meteen die day-date uit elkaar rukken. Maar een eenvoudig Seiko uurwerkje ofzo. Misschien kan een HF lid je wel wat gereedschapjes lenen, dat je dat even ophaalt of tegen vergoeding krijg opgestuurd. Dat is best een reeel idee denk ik? Sowieso leerzaam. Ik heb zelf geen dergelijke spullen anders had ik je zeker geholpen, mocht je het een leuk idee vinden.

1 like

Ik ben 38 en ik ben systeembeheerder. De tijd dat dat uitdagend was, is echt wel voorbij :slight_smile:
Ik weet overigens ook wat ik wil, maar dat ga ik niet aan de grote klok hangen.

1 like

Ik heb al wat ervaring, anders was dat inderdaad leuk geweest. :slight_smile:

1 like

Heb je al eens een beroeps keuze test gedaan ?

Misschien komt daar wat uit voor je.

1 like

Ook zoiets.

Volgens dat gegeven zat ik nu op het Place du Tertre de hele dag karikatuurtjes te tekenen.:upside_down_face:

1 like

De lege vitrine is bij Wempe, de “vollere” is bij Rüschenbeck.

Hotelletje pakken en s-avonds lekker de Alt-Stadt in. :beer::beer::beer::beer::beer:

En je kan niet tekenen…:thinking:

Wie zegt dat?:slightly_smiling_face:

Zelluf geschilderd.:crazy_face:

2 likes

Klinkt toch als vakantie :slightly_smiling_face::+1: