Tips voor wat daagjes tijdsbesteding

Ik bedoel: dan ben je zogenaamd weer ‘artistiek’

Nou. Wat moet je dáár dan weer mee?

Op geitenwollen sokken met botte HB potloden tekenles gaan geven?

Ook daarmee zullen er mensen gelukkig zijn

Ik denk dat ik gek zou worden als ik zo lang thuis zou zitten. Bovendien, zoveel vrije dagen heb ik niet, en onbetaald verlof lijkt me beetje te gek. Wel gaaf als het bij jou kan en je situatie het je toelaat.

Mediteren ben ik wel zo nu en dan aan het doen en ik heb iemand in de arm genomen om me te helpen mijn (voorlopigheid) einddoel te halen.

1 like

37 en beheer hier, shit het komt dichterbij :disappointed_relieved:

Je zoekt even afleiding dat is oké.
Maar overdrijf het niet door 12 dingen door elkaar te doen. Maar ga lekker veel tijd besteden aan iets waar je van houdt. Wat je voldoening geeft.

1 like

Wat ik gedaan heb een jaar of 2 geleden:

Een week Lissabon. Goedkoop hotel. Koffie en ontbijtje to go bij Jeronymo en langs de waterkant rustig ontbijten…

Muziek in mijn oren en lopen lopen lopen. Een dag een motorscooter gehuurd ( met gewoon autorijbewijs en de stad doorkruist en een paar horlogewinkeltjes binnengelopen. Waaronder een vintage horlogewinkeltje met uitsluitend Omega en Tissot waar ik zolang naar de vitrine stond te loeren dat de eigenaar me koffie kwam brengen. Als een blok gevallen voor de Memomatic…

Restaurant binnenlopen en in je eentje eten. Vreemd maar ook geweldig.

Gesprekken aanknopen. Genieten van de oude stad en me verbazen over de positiviteit van de Portugezen ondanks hun soms trieste toekomstblik.

Het heeft me een andere gemoedstoestand gebracht, die week…
Een dag is te kort om te onthaasten. Je moet er echt even uit.

4 likes

Wat ook helpt is veel wandelen in de natuur. Ga je creatief van denken en de gedachten over hoe verder borrelen als vanzelf op. De enige plek waar ik alles los kan laten en volledig ontspan is bij mijn bijenvolken. Nog even en het seizoen begint weer. Let ook goed op dat inspanning, ontspanning en plezier goed in balans zijn. Dat was bij mij niet het geval.

3 likes

Met wisselend succes. Een keer gevoelens over een incident met een collega proberen na te gaan. Ik dacht boos te zijn omdat hij achter mijn rug me ergens van betichtte wat niet waar was. Dat bleek meer teleurstelling te zijn, omdat hij verkeerde conclusies trok en ik hem tot meer had ingeschat.

1 like

Geschifte Dealers… maar dat is vast in een ander circuit.