Tissot Le Locle Automatic

Ik ben in het bezit van een Tissot Le Locle automaat met waterschade. Het uurwerk is helemaal verroest. Kan ik dit nog laten repareren, verkopen of beter weggooien? De buitenkant is nog puntgaaf en ziet eruit als nieuw.

ik vrees weggooien, reparatie wordt te duur in verhouding met de waarde van het horloge

2 likes

Misschien kun je de kast verkopen?

1 like

Helaas maar was er al bang voor.
Bedankt voor de informatie, kan ik de kast hier te koop aanbieden?

Niet als je al 13 minuten lid bent…

1 like

tuurlijk, even paar dagen lid blijven en dan kan dat

3 likes

ik zou een coulanceregeling voor willen stellen voor TS

dit is wel een vervelende boel natuurlijk zo :wink:

2 likes

Daar is wel wat voor te zeggen, het is enkel een kast tenslotte

2 likes

precies

@joudenijhuis mag hem naar mij opsturen, dan maak ik er een paar knappe foto’s van in het fototentje en dan mik ik hem hier voor je in het verkoopgedeelte

6 likes

Duidelijk, ik snap dat er eisen zijn om hier iets te verkopen. Dat is duidelijk, hoe lang moet ik lid blijven dan? Of wat zijn de andere eisen?

paar weken lid, topics aanmaken en reageren op andermans topics is voldoende

1 like

Okay ik ben om, gevalletje kast-coulance, trouwens nog wel toehoren erbij, zoals band, papieren en box? Ligt vandaag een beetje gevoelig namelijk

7 likes

haha!

2 likes

Oke, daar kan ik ook mijn best voor doen. Maar als ik hem opstuur naar jou hoe wil je dat dan afhandelen? Zelf kan ik ook best een beetje fotograferen alleen krijg ik het horloge niet open. Weet niet of dat voldoende is?

Niet doen. Ver van deze charlatans wegblijven. Hij verkoopt hem voor je en wil naderhand 20% voordat hij je het geld overmaakt!! Lees “ervaring met”!!

Ok fopje, @anon50762135EV is geen charlatan, alleen een charmeur…

Heb je misschien wat foto’s van de waterschade?

3 likes

ja dan moet je hem even bij de juwelier open laten maken, of misschien is er hier iemand (@PeterLC?) die dat kan

2 likes

Oh opgelicht? Ik heb eigenlijk alleen de kast en de box nog. De originele band niet meer en ook geen papieren. 2e hands gekocht en dacht dat het niet zo belangrijk was…

hahaha Han deze meneer is net nieuw dus dompel hem even niet onder in alle onderlinge ongein :joy:

5 likes

Nee, ik kijk wel uit, maar er zijn hier leden die beginnen te hyperventileren bij het idee alleen al. Onze forum vriend @anon50762135EV loodst je hier wel doorheen. Veel plezier hier :+1:

2 likes

Tuurlijk - maar aan het uurwerk zit ik dan verder niet meer… Is inderdaad jammer maar helaas, horloge heeft een retail van - uit m’n hoofd - 450 euro of zo, 300 gebruikt in topstaat.

1 like