Tissot of Hamilton

5 likes

:wink:

5 likes

Hoewel ik in eerste instantie Tissot zou roepen zou ik in dit geval voor de Hamilton gaan. Die kast van de Hamilton is zo mooi. Ook de kroon ligt iets verzonken en de wijzers zijn snaarstrak met een subtiele lume. Heb zelf de chrono versie, en de kwaliteit is dik in orde. Bovendien vind ik het logo van deze Tissot zo ontzettend lelijk. Ik kan eigenlijk de Hamilton alleen maar aanprijzen

2 likes

Victorinox alliance:

p039786348880-item-7b57xf4x0500x0500-m

2 likes

Certina!

1 like

Ik zou eerder gaan voor 1 van de andere voorstellen, man wat een mooie Orient Star

2 likes

Toch voor de Hamilton gekozen. Echter als die Tissot geen datum zou hebben, dan was het anders geweest.

3 likes

Hamilton, maar ik zou altijd voor de chrono gaan…

1 like

Dank voor de reacties. De andere voorstellen zijn inderdaad ook erg mooi😱

2 likes

Seiko Sarb035

3 likes

Er is zoveel moois. Wellicht goed om eens een Armband Uhren Katalog te kopen of soortgelijk blad. Dan kom je vast nog meer moois tegen.

1 like

De Tissot Visodate is echt een top horloge in zijn prijsklasse :sunglasses::+1:

3 likes

Hamilton!

2 likes

Ik zou een tweedehands vintage Omega Seamaster kopen!

5 likes

Zou ook mijn aanbeveling zijn. Heb me ook wel es verkeken op plaatjes, terwijl het om de eigen pols heel anders oogt.
Makkelijker zou zijn bij een verkoper langs te gaan die ze allebei heeft.

1 like

Zoiets is ook mooi en dan even zoeken naar een scherpe prijs. Moet kunnen voor je budget.
Ook op leer en andere platen etc. Leuk model vind ik dit.

4 likes

De tissot, maar daar heb ik wel even over moeten twijfelen. Ik stoor mij aan het grote raam van de dagaanduiding, de cleane dial en eenvoud waardeer ik echter wel.

De hamilton is zeker ook mooi maar heeft net iets teveel; date, indices en cijfers, meerdere bewerkingen van de dial.
Succes met kiezen en alvast gefeliciteerd!

1 like

ik zou voor de hamilton gaan omdat het logo van de tissot mij te erg afleid

voor een ander horloge zou ik voor deze tissot gaan voor 400 euro. misschien kan je er dan ook nog een leren bandje bij kopen om er iets meer een dress watch van te maken

Ik weet niet in hoeverre t v belang is, maar persoonlijk vind ik lume op n daily wear wel belangrijk.