Ga je voor een powermatic?
Nee, heb al de quartz gehad en viel een beetje tegen. Maar een aanbieding is altijd nooit weg voor de liefhebbers van de PRX.
Ik wacht liever op de Seiko sarx035.
Grappig hoe minder bereikbaar vaak aantrekkelijker is.
Wellicht onderdeel van de aantrekkingskracht?
De toppers bij Wesselink en Vreeker hebben een nieuwe bezel uit de kelders van Tissot kunnen krijgen en man knapt hij daar nog eens van op!
Door her en der versleten goudlaag waren de kenmerkende hoeken van de bezel afgerond en dat vond ik toch wel jammer.
Financieel natuurlijk totaal zinloze exercitie maar de glimlach op mijn gezicht blijft!
Goede service
Best bijzonder dat er nog onderdelen voor te bestellen waren als je bedenkt dat het horloge tenminste 40 jaar oud is en nou niet bepaald tot de top van de collectie bij Tissot behoorde.
Ik begrijp je helemaal .
Je hebt er niet meteen een nieuwe band bij besteld ?
Service bij Tissot en de verdelers vind ik ook top.
Onlangs een nieuwe bazel op mijn Couturier day-date laten plaatsen: €20 all-in.
Top dat dat nog te krijgen is, goede service
De bezel was al €60,- dus een compleet nieuwe band had ik vooraf al uit mijn hoofd gezet… Ik heb uiteindelijk ook niet gevraagd óf hij überhaupt te leveren was.
Vandaag mijn eerste Tissot binnen.
Een gouden knaller!
Nu wil ik de band even goed schoonmaken.
Weet iemand of ik de pin bij de kast er gewoon uit kan tikken? Of zit daar een bepaalde techniek achter?
Ja, schitterend horloge vind ik. Ik heb hem even om de pols gehad bij Maes in Sint-Niklaas, in blauwe en groene versie, en de quartz titanium in blauw ook.
Nu is het enkel nog kiezen eigenlijk .
Ja die vind om echt prachtig, vooral de groene. Jammer dat juist die niet in quartz is, anders was dat mijn nieuwe grab-n-go.
Gisteren heb ik mijn allereerste ‘echte’ horloge opgehaald. Na flink wat speurwerk, onder andere op dit forum, heb ik de knoop doorgehakt: het wordt de Tissot Gentleman Powermatic 80 Silicium.
Hier ga ik heel veel plezier aan beleven. Ik ben wel bang dat nu het hek van de dam is, oops… Nu al aan het kijken wat een eventuele volgende zal zijn. Maar nu eerst, genieten hiervan!
Ja die pin kun je er gewoon uit tikken/duwen. Volgens mij maakt de richting zelfs niet echt uit, al denk ik dat het de bedoeling is om hem vanaf de “puntige” kant eruit te drukken.
Gefeliciteerd. Inderdaad, een prachtig horloge. Laatst ook om gehad om te passen, alleen toen gekozen voor de Longines Conquest VHP.
Wellicht dat deze er toch nog een keer gaat komen…
Met de blauwe heb ik al eens kennisgemaakt. Ben zo benieuwd naar de groene met crosshair dial.