Tissot only (Deel 1)

10 likes

Goeiemorgen :grinning:

12 likes

Alle drie prachtig Paul.

Dank je. Soms vraag ik me wel af of ik niet een van de Couturiers zou verkopen, maar dan doe ik het toch weer niet :wink:

1 like

Niet doen @Paul-V. Krijg je spijt van. Soort ‘leegte’ krijg je dan.

1 like

Mogguh :wink:

7 likes

Die had ik nog niet van je gezien Jaco. Prachtig!! Nieuwe aanwinst?

1 like

Lijkt me inderdaad prachtig die groene kleur.

Ik heb hem met de eierschaal-kleur op een leren band en met een gouden bezel. (al een tijd in het blauwe gedeelte).

Altijd bijzonder om te zien hoe hetzelfde horloge zo anders kan zijn

12 likes

17 likes

Ja, klopt. Ik kon hem niet laten liggen, zeg maar. Deze is op foto’s en renders eigenlijk gewoon saai, maar in werkelijkheid heel veel kleine details.

2 likes

Het wachten is op een variant met gouden details én groene plaat…

1 like

Goud met groen, brrr :grimacing:
Krijg je net zoets vreselijks als zo’n Seiko alpinist :smirk:

(Maar uiteraard een kwestie van smaak :grin:)

1 like

Hoeveel mm is die?

1 like

42mm. Grappig is dat hij kleiner toont dan de Raymond Weil, die ook 42mm is.

1 like

Bandje past hier inderdaad ook goed bij :slight_smile:

1 like

Ik weet niet wat 't is, maar zo’n alpinist spreekt mij überhaupt niet aan. Doet mij rommelig aan. De wijzerplaat van deze Tissots is veel kalmer, mooi met die crosshair. Groene sunbursts vind ik überhaupt al prachtig. In staal al mooi hoor, maar ben benieuwd hoe het met goud zou uitpakken.

3 likes

Helemaal eens wat betreft die alpinist, rommelig ding, spreekt mij ook totaal niet aan. Weet overigens ook niet goed hoe een gentlemen met groen en goud eruit zou zien, misschien eens een photoshopje aan wagen :grin:

De rosé gouden met bruine wijzerplaat vind ik in elk geval wel fraai:

13 likes

Ja, ik kan me bij die leegte wel iets voorstellen, maar anderzijds zou die misschien ook wel weer snel ingevuld worden :grinning:

1 like

Niet verkeerd maar juist hier hadden ze de cross hairs weg moeten laten. Past niet bij een dresser/ rosé goud

2 likes

Haha, true. Je hebt het over lege plekken in boxen :wink: