Hier heb je trouwens iemand met het origineel:
(Ik heb zelf ook de nodige Antimagnetiques, maar niet een die zoveel op de heritage lijkt als deze)
Prachtig horloge.
Een paar weken heb ik ook, na lang wikken en wegen, ditzelfde ook mijn eerste echte horloge aangeschaft. De Rado Hyperchrome was me net nog iets te gortig en deze bevalt uitstekend…
Gefeliciteerd, maar verzeker je er wel even van dat je een echte hebt; er zijn veel vrij goede neppers van die dingen in omloop
3 tientjes op Marktplaats. Uit de inboedel van een overleden ouder echtpaar.
Zal vast goed zitten aan de rest van de advertenties met mooie spullen te zien.
Nee, tijd geleden al via het forum aangeschaft, heb er geen twijfels over
Hier op het forum ben ik ook wel eens een nepper tegengekomen, dus het zegt helaas niet alles als hij hier is aangeschaft. Maar als je er zeker van bent:
M’n nieuwste aanwinst; Tissot A282 quartz uit de jaren 90:
Best een redelijke herenmaat: lug2lug van 37 mm en een kastbreedte van 23.4 mm, eigenlijk al aan de forse kant voor mijn 16 cm pols
Gaaf!
Dank je, leuk ding inderdaad. Zit er al best een poosje naar te kijken, maar de exemplaren die ik tegenkwam waren me steeds te duur of in afgeragde staat. Deze was met 32 Euro inclusief verzending prima geprijsd en in nette staat
Of hij het zou doen was de enige gok, maar een vers batterijtje erin en gaan
He, dat is geen geld inderdaad! En super dat hij het direct doet na een verse batterij!
Veel draagplezier van deze chique verschijning.
Dat was inderdaad een meevaller; de oude batterij zat er nog in maar die was gelukkig niet gaan lekken. Overigens zit er een ETA 980.163 werkje in, zijn gewoon nog nieuw te koop voor een tientje of 4 dus dan was het nog steeds te overzien geweest
Is jouw bandje nog wel goed? Die van mij is gewoon helemaal aan het verpulveren aan de binnenkant. En dat terwijl hij echt tijden lang alleen maar in de doos gelegen heeft.
Ik heb een jaar of twee geleden een nieuw gekocht. Het eerste was helemaal versleten, zowel de binnen- als buitenkant. Ik heb dit horloge zowat dagelijks gedragen tijdens de eerste 5 jaar, zowel tijdens warme vakanties in Italië als in de winter bij de haard.
De binnenkant is ook geen leder maar een materiaal dat meer zweetbestendig en anti-allergisch zou zijn… maar ik ben inderdaad ook niet bijzonder onder de indruk van de duurzaamheid daarvan.