35mm springbars? Waaw. Ik vind de 29mm van de tank divan al gek…
Het is zeker nog niet voor meteen hoor. Ik moet nog een leuke gelegenheid vinden . Tegen dan is de auto versie er wel al. Hoewel quartz gewoon erg praktisch is voor jaar
Nee bedoel de diameter, die is 35 ipv 34, de springbars zijn maar net langer dan een cm, maar zou eens moeten kijken
Ah, ok. Had je mis begrepen. Bedankt.
Zo, verjaardag, afstuderen, horlogeliefhebster, nou, dan vinden pa en ma een horloge best een goed idee. Zeker als het een Tissot is én er al plannen waren dat ze deze zelf van haar eerste salaris wilde aanschaffen.
Dochterlief dus verwend met een prachtige maanfase, ze heeft het verdiend.
Wel even samen op de foto natuurlijk.
Mooie moon phase…en van harte.
Dat zijn mooie herinneringen en cadeaus
Proficiat!
En een mooi welverdiend cadeau (= kado voor de junioren )
De CW XII is zeker een geweldig mooi horloge. Maar nu het wat meer is ingedaald ben ik toch enthousiaster over de PRX. De indices van de CW zijn weliswaar modern(er) maar niet mijn ding. Ook de wijzerplaat vind ik wat té veel van het goede. De band van de CW wint het visueel van de eenvoudigere band van de PRX. Tenslotte vind ik de wijzers van de PRX beter passen bij het model.
Vooral zeer persoonlijke overwegingen, dus ik begrijp goed dat een ander daar heel anders naar kijkt.
Voor 30€ zou ik niet moeilijk doen. Tenzij je het leuk vind het zelf te doen en de kans op succes substantieel is.
Ja idd kans is normaal substantieel maar na wat proberen lukt het toch niet.
Mooie momenten, leuk cadeau als herinnering. Heb zelf ook een Tissot gekregen als afstudeercadeau, 13 jaar geleden. Veel gedragen en draag 'm nog altijd regelmatig.
Die groenige maanfase heb ik wel eens overwogen voor mijn vrouw, erg leuk model. Goede keuze
Blij met het iets langer maken van de band. Draagt echt fantastisch nu. Ik vind dit zo’n gaaf horloge
Ff alles uit de Tissot doos gehaald?
Yep, zie je ze toch wat beter
Nou, vaderdag koopje van 2023: van $ 3.575 voor $ 419.
Kijk je mee @wbcoupe? Deze kan toch niet ontbreken in jouw collectie.
Wel een beetje uit de categorie Rariteiten. De binnenkant is overigens wel mooi gedecoreerd.
Da’s inderdaad een rariteit
Heb wel eens overwogen om zo’n modern zakhorloge te kopen, maar ik vind ze eigenlijk altijd nog te duur. Voor die 500 Euro die dit ding inclusief invoer gaat kosten kun je een hele mooie vintage Tissot kopen