Tissot only (Deel 1)

Hier ook een prc200, al meer dan 10 jaar in bezit.

5 likes

Als ik het goed zie, heb jij hem op bruin leder ? Die van mij was oorspronkelijk met metaal, maar ik heb er daarna een originele zwarte band voor gezocht…

Ja bruin leer, is ondertussen alweer band 2 of 3 volgens mij. Online ook de zwarte al gevonden voor wat afwisseling.

Was je vergeten dat je er al één had?:joy:
Heel mooi trouwens, ook dubbel🙂

Toch wel leuk, leesbaarheid in het donker :slight_smile:

6 likes

Oude kwarts PR516
:sunglasses:

7 likes

Lekker eenvoudig maar toch een leuk detail met de cirkels in de wijzerplaat :grinning:

16 likes

5 likes

21 likes

13 likes

Mijn Tissot mag het nest verlaten, eerlijk gezegd nooit verwacht (rare hobby :exploding_head:). Iemand geïnteresseerd?? Zo ja, let me know!

16 likes

Straks naar de andere kant van het land om mijn volgende Tissot op te halen, je moet er wat voor over hebben :smiley:
Later meer…

4 likes

Change off plans, mijn Tissot mag toch blijven :sweat_smile::sweat_smile::sweat_smile::partying_face:

6 likes

Herkenbaar :sweat_smile:

1 like

Wat is je prijs :wink:

1 like

We zijn weer thuis ik heb de laatste tijd lopen dubben van wat ga ik doen,
Voor een hoger segment gaan?Aangezien de verkoop van mijn couturier niet vlotte en ik er eigenlijk ook geen goed gevoel bij had besloten om de couturier te houden en er een Tissot bij te kopen die ik altijd al mooi gevonden heb.
De PRS-516 vandaag toegevoegd ik ben er blij mee.

16 likes

Mooie aanvulling, gefeliciteerd!

1 like

Doe eens een bod :smirk:

8 likes

Zou ik wat mogen vragen hier? Ik zie dat de T-Touches best veel kosten als je ze bij de winkel wil kopen. Maar tweedehands gaan ze vaak voor heel weinig weg. Bijvoorbeeld ee T-Touch 2 kan je vaak kopen voor 300-400 euro, terwijl die nieuw vaak rond de 800 of 900 ligt. Houden ze zo slecht waarde vast?

1 like