Tissot only (Deel 1)

Denk dat ie voorlopig wel blijft. Eentje uit de 70’s idd. Destijds van de Tissot kenner van het HF @wbcoupe overgenomen. Heeft het horloge een servicebeurt gegeven. Service 2x Tissot Navigator 44646

4 likes

Misschien wil hij zijn navigator afstaan als je het lief vraagt :grimacing:

2 likes

Weinig kans, zou een andere route zoeken :sweat_smile:

2 likes

Haha, snap ik. Er staan er een paar op Chrono24, goedkoopste iets van 8-900. Dat zijn toch redelijk hoge prijzen lijkt mij.

2 likes

Heb helemaal geen haast joh😁 Ben heel blij met mijn Tissot!

2 likes

8-900 is echt over de top, max 500 voor een mooi exemplaar zou ik zeggen :thinking:

1 like

19 likes

Mooi square Tissot. :+1:

1 like

Thanks. :+1: Volgens @Fate_Amenable_To_Change komt deze niet veel voor op het forum. Ben er iig heel blij mee.

2 likes

Heel mooi, ik kende hem nog niet. De ronde Le Locle wel, maar een vierkant horloge kan heel fraai zijn. Zo ook deze.

1 like

Ja, ik snap ook niet hoe Tissot dat voor elkaar krijgt. Ik heb mijn Visodate ervoor weggedaan, werd er gek van.

2 likes

:slightly_smiling_face: :+1:

1 like

Yep, ik heb ook een Visodate gehad, met lichte wijzerplaat. Glas spiegelde enorm maar deze had geen AR-coating wat de Gentleman wel heeft.

1 like

Ik dacht even dat er iemand op het forum was met 5 identieke horloges. Hahaha, heel erg verbaasd had het me zo langzamerhand niet eens.
Maar ik zie na inzoomen dat het 5 foto’s zijn. Idd, alle banden staan goed👍

2 likes

:joy: er zijn hier op het forum denk ik wel wat leden met soortgelijke/dezelfde horloges in de collectie

1 like

Vanmorgen in het gezocht topic berichtje geplaatst voor de stalenband voor mijn PRS 516,
Nu had ik nog een mesh liggen, die er is op gezet en ik vind het best goed staan.


8 likes

Met Tissot kan je alles dragen. :+1:

1 like

De Visodate automaten zijn er nu ook met Powermatic inside.
En de diameter van 40 naar 42mm, wat ik persoonlijk wel prettig vind.
Maar of ik de Visodate tekst nu zo mooi vind???
Wel lijkt het of de wijzers nu wat meer in verhouding zijn met het gehele plaatje.

Ik kan alleen niets vinden over ontspiegeling van het saffierglas. Bij de “gewone” automatic vond ik dat erg spiegelen.

6 likes

Precies 2 mm de verkeerde kant op :smirk:

Size matters, vraag maar aan de buurvrouw
:rofl:

1 like