Blijft toch een ongelofelijk mooi afgewerkt horloge, zowel qua kast als bracelet🥰
Goedemiddag, heeft iedereen een leuke Koningsdag? Ik wisselde van horloge, begon vanmorgen met een Bridgeport en nu een meer bijzondere Tissot:
Tissot is al meer dan vijftig jaar verweven met de wielersport. Als officiële tijdwaarnemer van de Tour de France, de Vuelta en de UCI Wereldkampioen schappen weet het Zwitserse merk als geen ander dat elke seconde telt. Nu zet Tissot een nieuwe stap: samen met het Italiaanse fietsmerk Pinarello lanceren ze een horloge dat wielrennen letterlijk aan de pols brengt.
Copyright Wielerflts.nl
Goedenavond,
Het plexiglas van mijn Tissot Seastar Ref 44585-5x is los komen te zitten en ik wil er graag een nieuwe op laten zetten. Iemand tips voor een juwelier/horlogemaker in omgeving Delft/Den Haag die een nieuwe erop kan zetten? En aan wat voor een bedrag moet ik ongeveer denken?
Groetjes,
Pieter
Stalen versie?
Hier vandaag de T-Touch Expert in Titanium
En ik moest hem ook nog op zomertijd zetten ![]()
Inderdaad ja, veel zwaarder dan titanium. Het was toen wel de allergoedkoopste T-Touch op Marktplaats, heeft me geloof ik 90 euro gekost. Werkt prima, misschien doe ik 'm morgen wel om, of misschien toch m’n Invicta Pro Diver, keuzestress!![]()
(Mijn rij-instructeur had dezelfde T-Touch!)
Dat is een nette prijs ![]()
Deze ooit op de Rikketik gekocht in niet werkende staat. Moest uiteindelijk naar Zwitserland om gefikst te worden. Dus uiteindelijk was het niet echt een koopje meer. Maar kreeg hem wel als nieuw terug.