Crosshair als in een vizier, ik denk dat je het nu wel ziet
Heel gaaf met crosshair, erg verleidelijk. Enige puntjes zijn dat deze (origineel) enkel op lederen band wordt geleverd terwijl staal mijn voorkeur heeft. En het glas vond ik (ondanks ontspiegeld saffier) toch nog behoorlijk spiegelen in het (zo’n)licht.
Dat is heel verhelderend👍
Dankjewel!
De stalen band zal ongetwijfeld ook los te krijgen zijn. Tegen een prijs ongetwijfeld maar er is bij een AD vast iets te regelen.
Het horloge spiegelt inderdaad maar blijft desondanks goed af te lezen.
Het is idd een echte beauty snap niet dat ik hem bijna de deur uit wilde doen. Formaat is 36-37mm, ideaal voor mijn kinderpolsen. Nato staat het horloge ook goed. Had vorig jaar wat nato’s besteld bij cheapestnatostrap, lijkt of hij elk bandje wel kan hebben.
Denk dat ie voorlopig wel blijft. Eentje uit de 70’s idd. Destijds van de Tissot kenner van het HF @wbcoupe overgenomen. Heeft het horloge een servicebeurt gegeven. Service 2x Tissot Navigator 44646
Misschien wil hij zijn navigator afstaan als je het lief vraagt
Weinig kans, zou een andere route zoeken
Haha, snap ik. Er staan er een paar op Chrono24, goedkoopste iets van 8-900. Dat zijn toch redelijk hoge prijzen lijkt mij.
Heb helemaal geen haast joh😁 Ben heel blij met mijn Tissot!
8-900 is echt over de top, max 500 voor een mooi exemplaar zou ik zeggen
Mooi square Tissot.
Thanks. Volgens @Fate_Amenable_To_Change komt deze niet veel voor op het forum. Ben er iig heel blij mee.
Heel mooi, ik kende hem nog niet. De ronde Le Locle wel, maar een vierkant horloge kan heel fraai zijn. Zo ook deze.
Ja, ik snap ook niet hoe Tissot dat voor elkaar krijgt. Ik heb mijn Visodate ervoor weggedaan, werd er gek van.
Yep, ik heb ook een Visodate gehad, met lichte wijzerplaat. Glas spiegelde enorm maar deze had geen AR-coating wat de Gentleman wel heeft.
Ik dacht even dat er iemand op het forum was met 5 identieke horloges. Hahaha, heel erg verbaasd had het me zo langzamerhand niet eens.
Maar ik zie na inzoomen dat het 5 foto’s zijn. Idd, alle banden staan goed👍
er zijn hier op het forum denk ik wel wat leden met soortgelijke/dezelfde horloges in de collectie