Het merk en type horloge heb ik al gekozen … nu de kleur nog.

of

of

Ik heb een zwak voor blauw … Vind wit ook heel mooi … en een zwarte is neutraal, maar weer niet zo bijzonder.
Het merk en type horloge heb ik al gekozen … nu de kleur nog.

of

of

Ik heb een zwak voor blauw … Vind wit ook heel mooi … en een zwarte is neutraal, maar weer niet zo bijzonder.
Blauw!
Lastig kiezen op basis van CG plaatjes. Misschien helpen echte foto’s? Hier alvast een fotootje van 2 van de 3 dat ik op vliegveld Eindhoven maakte deze week:
Misschien kun je je keuze ook laten afhangen van de compositie van de rest van je collectie en/of je ‘doel’ met dit horloge?
Dank je voor de echte foto. Ziet er mooi uit.
De witte (of silver) ziet er fantastisch uit. Een blauwe dial heb ik al. Binnenkort eens informeren bij de juwelier of die alle drie de exemplaren op voorraad heeft om ze live te gaan bekijken.
Normaal zou ik zeggen blauw maar de witte is toch ook wel heel gaaf hoor 
Idem ![]()
Mijn beste,
De blauwe ziet er fantastisch uit.
Toch prefereer ik de zilverkleurige wijzerplaat.
Horlogekast en horlogeband vormen zo één geheel,
gaat mooi in elkaar over.
Succes met je keuze!!
Orologio Signaturis Temporis. 
Blauw! Speelt heel erg mooi met het licht
idem
Blauw
Wat mij betreft ook de blauwe
Witte is mooi, maar zou toch voor blauw gaan
Ik val nogal snel voor blauw , maar ik vind de witte toch ook wel erg mooi hoor .
Afgaande op de plaatjes in de eerste post(!) is de blauwe heel diep blauw, wat in sommige situaties zwart lijkt. Blauw-zwart zeg maar…
Dat vind ik van deze drie de mooiste.
kortom: blauw
Van de door jou getoonde modellen zou ik voor de blauwe gaan.
Ja, ook mogelijk. Persoonlijk vind ik deze wat minder mooi.
Op de mesh band wordt die voor mij wat te dressie, maar dat is ook een persoonlijke mening.
Hier nog een subtiele stem voor blauw!
Ik heb de blauwe een tijdje geleden gepast en die is in het echt erg mooi.
Ik zeg dus blauw.
Le bleu !
Maar zoals je aangeeft ‘blauw heb ik al’ denk ik dat je stiekem al voor de lichte plaat hebt gekozen.