De blauwe die ik heb is een Orient ray. Ik verwacht van een Tissot wel iets meer als van een de Orient en is de keuze nog lang niet gemaakt. Ook de zwarte is mooi.
Ik zal ze live moeten zien.
De blauwe die ik heb is een Orient ray. Ik verwacht van een Tissot wel iets meer als van een de Orient en is de keuze nog lang niet gemaakt. Ook de zwarte is mooi.
Ik zal ze live moeten zien.
Ik heb de blauwe, met afstand de meest intrigerende kleur. Je blijft er naar kijken.
Ik heb de blauwe gehad.
Deze speelt duidelijk het meeste met het licht wat er op valt.
De witte doet dit zeker ook maar in mindere mate.
De zwarte viel mij irl een beetje tegen en past (voor mij persoonlijk uiteraard) niet zo bij het ontwerp.
Best dus inderdaad even om de pols doen en als het kan bij helder licht.
Wat mij ietwat verbaast, is dat niemand opmerkt dat de anders-kleurige chapterring een grote invloed heeft op de looks.
You love it, or you hate it.
Die blauwe heft iets waardoor ik er steeds naar blijf kijken. En dat is een goed teken. Dus blauw.
Eensch, maar dan in zwart op rallyeband
De Tissot is (vermoed ik) wel āmeer horlogeā dan de Ray, maar een vriend heeft de blauwe Ray en de dial is wel erg mooi hoor. Weet niet of het Tissot-blauw per sĆ© mooier gaat zijn.
Elke kleur is mooi, echter ga je bij de zwarte of zilveren achteraf toch denken āhad ik nu maar de blauwe genomenā.
Ik zeg de witte!! Erg mooi.
Succes met de keuze
Zou de blauwe mooier vinden als de ring ook blauw was geweest.
Daarom zou ik toch voor de zwarte gaan.
Ik heb zowel de blauwe als de zilveren gehad. Persoonlijk vond ik de blauwe vƩƩl mooier, en de zilveren wat saaier.
Blauw! Die is het meest bijzonder, zonder dat het gaat vervelen.
Doe die blauwe maar Wil is ook mijn lievelingskleur, als goede tweede keus de witte
De blauwe! Ik heb de grootvader er van met die cobalt blauwe sunburst plaat, en het verveelt nooit! En bij elke lichtsoort een andere gloed en tint. Erg fraai.
Blauw
Dank jullie allemaal voor de reacties. Ik had al zoān vermoeden dat de meesten de blauwe de voorkeur geven.
De juwelier het dichts bij voor mij heeft deze horloges blijkbaar niet op voorraad en kan niet de witte Ʃn de blauwe voor mij bestellen om alleen te bekijken. Heel begrijpelijk uiteraard. Tissot doet niet aan zichtzendingen.
Zoek ik dus een Tissot verkoper die bij voorkeur de witte en de blauwe naast elkaar heeft liggen. Voor de witte en de zwarte moet ik naar eindhoven airport.
Ik woon in de achterhoek baidewee.
Er bestaat zoiets als internet en/of email?
En jij denk dat ik daar nog geen gebruik van heb gemaakt? Hoe denk je dan dat ik aan de informatie kom dat Tissot geen zichtverzendingen doet ?
Zoals in het topic te lezen is woon ik in de achterhoek. Daar heb je niet op elke straathoek een juwelier. Het duurste merk wat de plaatselijke juwelier verkoopt is een G-shock van ⬠99,-. Dan begrijp je dat ik iets verder weg moet om iets te bekijken.
En de afbeeldingen op het internet zijn niet te vergelijken met het horloge werkelijk om je eigen pols zoals je misschien zelf ook wel weet.
Maar bedankt voor het meedenken .
Je kunt toch even een rondje mailen naar dealers of gewoon het horloge bestellen en terugzenden als het onverhoopt tegenvalt? Ik denk dat de postbode zelfs de achterhoek wel weet te vinden.
Zeg Tom > jij hebt meer vertrouwen in postbodes dan ik, maar ik duidelijk meer ervaring met postbodes dan jij
(ā¦)
Ik ben een pitbull als iets niet klopt, maar in 4 jaar tijd zoveel ellende meegemaakt met PostNL> ik heb de moed echt opgegeven. Privatisering heeft daar duidelijk niet veel goeds opgeleverd, helaas.