Vervelend nieuws over de Tissot PRS 516 automatic Gent T0444302104100 (blauw dus).
Het duurt hoogstwaarschijnlijk twee weken voordat die binnen is na mijn bestelling bij de juwelier vandaag. Twee zware weken voor de boeg …
Vervelend nieuws over de Tissot PRS 516 automatic Gent T0444302104100 (blauw dus).
Het duurt hoogstwaarschijnlijk twee weken voordat die binnen is na mijn bestelling bij de juwelier vandaag. Twee zware weken voor de boeg …
Waar wel ?
Misschien bedoelt @tomhster dat je er via internet twee bestelt en er dan één terugstuurt. Dankzij de colportagewet doet elke internethandelaar verplicht wél aan zichtzendingen Vrouwen doen dat standaard bij laarsjes enzo - dat is het hele business model van Zalando. Waarom wij niet bij horloges?
Gewoon voor de witte gaan
Dat had ik al wel begrepen. De vraag is of ik dat zou willen op die manier “misbruik” maken van die mogelijkheid.
Het is overigens al niet meer nodig zoals je kunt lezen. Wat een toestand voordat je bij zo’n juwelier binnen bent zeg.
't wordt de blauwe dus? Goede keuze! Het is al gezegd, hij is héél donkerblauw (lijkt soms zwart). Maar dat sunburst, dat blijft geweldig! Best lastig om goed op de foto te krijgen, trouwens! Vind het contrast met de witte chapterring erg fraai. Daarnaast heeft ie in deze kleurstelling, vind ik, het meest de ‘vintage vibe’ en als bijkomend voordeel breekt die chapterring in andere kleur het geheel wat, waardoor het horloge, imo wat beter in balans is. Het horloge toont irl tamelijk groot, door de relatief grote wijzerplaat/groot glasoppervlak vs. een vrij smalle bezel. Een compleet zwarte wordt dan wel héél groot. Vind het horloge fraai afgewerkt en aanvoelen als een kwaliteitshorloge. Anyway, succes met wachten en hier nog een paar plaatjes van de mijne.
Blauw! Laat zich mooi combineren met jeans en er zit prachtig diepte in die plaat. Er zij gewoon te weinig horloges met een mooie blauwe plaat.
Plaatje tijdens het wachten
Maaaaaaaaaar Mien Jong: BLAUW, JA BLAUW…die wordt van jou!!!
De blauwe lijkt me ook t mooist. De witte vind ik persoonlijk wat makkelijker matchen met verschillende kleuren banden.
Maar ik zou de keuze ook voor n deel af laten hangen vd rest v wat je al hebt.