Hee, ze zijn er om te dragen, he? Die horloges. Het is tenminste geen safe queen.
Wel geinig, maar ben zelf niet echt een fan van rosé goud in combinatie met chocolade bruin. Als het gewoon staal was net zoals het bandje en een blauwe wijzerplaat voor de prijs van de automatische PRX versie dan was het voor mij een hit.
Lummel.
Proost.
Ter “verdediging”, deze kwam tot mij met een datumloupe dus voor mij reden om all the way te gaan.
Goedmakertje voor je; een Tissot op leer, geen PRX dan dan weer niet…
Kolere wat mooi.
Tering…fock…kapot gaaf… kut… zucht, op naar Google.
Here we go again.
Enneh, hij draagt ook nog lekker dankzij de platte achterkant. Het is een chunky boy die helaas, ondanks z’n interessante geschiedenis, onderbelicht is op dit forum. Eén van de interessantere Longines modellen van de laatste jaren.
Sorry man.
Ik kan de gegeven 42mmters wel aan.
Vind hem echt mooi.
Koop je niet op elke hoek bemerk ik na een snelle Google actie.
Ga er iig wel aandacht aan besteden.
Thanks.
In Engeland voor mooi geld te vinden…
Zojuist voor mijn verjaardag gevraagd, heb ook al om een Nomos gevraagd maar die is al uitverkocht …
Dus dit moet m maar worden .
Die Laco is mooi uitgevoerd, maar dit type bezel is het dan voor mij persoonlijk totaaaal niet…
Ben daarentegen wel verzot op de fluted bezel op m’n tudor
Heel tof ding, alleen die datum dat deden ze vroeguh toch beter
Vorige week de stalen PRX met blauwe plaat gepast bij de Bijenkorf. Echt veel waar voor je geld. Alleen… de L2L was het voor mijn pols net niet. Anders had ik hem meegenomen. Schijnt wel een verkooptopper te zijn!
De getoonde versie met fluted bezel vind ik een smakeloos gedrocht.
Ook als je de btw en importheffingen erbij doet?
Dat negeer ik.
Want.
Ding is amper aan te komen, dus als de UK een mooie (nieuwe) kan leveren klik ik blind op bestellen.
Maar valt tegen, toch lastiger aan te komen dan gedacht.
Kan zowaar een lang project gaan worden.
Dit gaat weer helemaal de verkeerde kant op.
Kan iemand deze man hulp aanbieden?
Het is dat de woordkoning uitreiking overleden is, want anders…
Doorverwijzen naar psycholoog