Tissot PRX only

Nette foto’s, heb je nog een wristshot voor ons?

1 like

Zeer zeker :grin:

23 likes

Heerlijke plaatjes man :ok_hand:

1 like

Dank!
Binnenkort ga ik nog wat close-ups maken :grin:

Sehr schön!

1 like

Niet alles was vroeger beter, maar wat wel beter was is dat ze toen ook een versie hadden met een normale bandaanzet. Die was veel geschikter als bandenswapper :sunglasses:

9 likes

We gaan voor goud vandaag :trophy:

8 likes

Heerlijke foto’s! Ik neem even aan dat deze niet met een telefoon zijn gemaakt? Anders wil ik die ook :laughing:

1 like

Haha! Nee, dit is inderdaad met een camera ;D

1 like

Weet iemand of er rubberen straps zijn voor de 35mm?

Potverdikke zeg. Ik vind zo’n kleiner formaat zo stijlvol.

1 like

Maak me gek!! (Ook witbier in de zon heeft zo z’n invloed)

2 likes

Mooie foto’s!

1 like

Vandaag even snel kunnen passen- echt een mooi ding :heart_eyes:

8 likes

Ja, ik moet overigens eerlijk zeggen dat ik vandaag wel en paar keer keek en dacht , “poeh… Hij is wel klein. 37mm had ook wel gemogen :no_mouth:” . Maar dat is denk ik gewoon even wennen, ondanks dat ik diverse horloges van 36mm en 37mm gewend ben.
Zoals @vierport ook al eerder zei is het glasoppervlak/de wijzerplaat relatief klein. Dat maakt 'm optisch kleiner. En toch als ik dan in de spiegel kijk, zie ik vanuit een ander perspectief veel beter het totaal plaatje met de hoekige kast een de brede band en hoe dat op m’n pols valt. Dan zie ik allezins een perfecte match met mijn pols :grin:

1 like

Hoe groot is jouw pols ongeveer? Ik heb een pols van 16,5 cm dus ik overweeg de 35 mm ook. Ik heb voorheen een 40 mm gehad maar die was toch iets aan de grote kant.

Met dit warme weer blijkbaar exact 17cm (ik meen in een ander seizoen ook wel eens 16,5 gemeten te hebben).

2 likes

Thanks! Ik vind hem erg goed staan om jouw pols, dus dan weet ik zeker dat het bij mij ook goed zal staan.

1 like

21 likes

ik had een gifje gemaakt, maar waardeloze kwaliteit. Hier een wristroll op insta geplaatst.

https://www.instagram.com/reel/Ct13y_mOvlP/