Tissot PRX only

Mooie kleur Paul. Nu nog in 40mm variant…:sunglasses:

Hier avondwissel naar deze zomerse PRX…

6 likes

Knalt ook lekker!

Ja 40mm gaat er ook komen. Had al een brainwave om een zwarte te nemen en daar een zwarte datumschijf in te zetten. :see_no_evil:

Die groene van jou is ook mooi. Is de rubber band al weg?

1 like

Nice!

:joy: met zwarte cijfers…

Ik pb je ff…

Pulled the trigger

19 likes

Vanochtend vroeg de 40mm ice blue variant besteld via de website van Tissot. Ben benieuwd hoe die in het echt is, draag namelijk voornamelijk 36-39mm horloges. Binnenkort maar eens m’n eerste NA topic aanmaken!

4 likes

@stemvork Topper! :ok_hand:

7 likes

Weet iemand waar de AR coating zit op de PRXen?
Ik vind overal wel dat AR coating gebruikt wordt, maar niet of dat boven/onder het glas of beiden is.

Ik lees quartz geen AR en Powermatic aan de buitenzijde.

1 like

Ah, dank! Ik kon het niet vinden.
Vind ik toch jammer, coating aan de buitenzijde. Het haalt het nut van saffier een eigenlijk weg.

2 likes

Eens.

1 like

Vandaag de blauwe :smiling_face_with_three_hearts::blue_heart:

6 likes

Het geeft wel een heel helder beeld op je dial,ik heb er maar 1 die dubbelzijdig gecoat is en dan kijkt het net of het glaasje ontbreekt.

Zou er zo meer willen hebben :ok_hand:t2:

Ik heb zowel horloges met saffier zonder coating, coating aan alleen onderzijde en aan beide zijden. En blijkbaar nu dus met de PRX ook alleen aan de buitenzijde. Ik heb helaas al met 2 horloges met coating aan o.a. de buitenzijde moeten ervaren dat ik liever géén coating heb dan aan de buitenzijde.

Dat mag overigens de pret voor nu verder niet drukken :slightly_smiling_face:

13 likes

8 likes

Bam! :boom:

1 like

En of!

Wat een heerlijk ding is het.

Dat goud, lekker man in dit zonnetje.
Morgen ff terrasje pikken en paraderen met deze PRX.

2 likes

Haha…heerlijk! Blij dat ie een goed nieuw onderkomen heeft gevonden. :grin::ok_hand:

1 like

Je hebt de 35mm?

Heb nu de 40mm blauw en wil nog een gouden… de 40mm is niet te groot voor me, gewoon precies. Maar misschien dat ik toch voor de 35mm goud voor de variatie.

1 like

FYI: ik heb een 19cm pols.

1 like

Dan gaat een 35mm niet of net aan passen.