Ik ben uiterlijk erg onder de indruk van de nieuwe uitvoering van Tisssots Visodate in geel/goudkleurig PVD met zwarte plaat in combinatie met de prijs: € 485,-! Daarvoor krijg je een ETA automaat met dage en datum, 40 mm kast en saffier glas én een zichtbodem. Zie ook http://www.horloge.info/nieuws/Tissot-viert-innovatie-uit-verleden-met-Visodate/624
Volledig mee eens, prachtige, eenvoudige doch zeer
smaakvolle uitvoering.
Doet de PVD goud-coating niet erg fake aan??
Op de foto vind ik van niet. Ik vind de iets van goud afwijkende gele kleur juist wel geinig. Ik denk dat we in de toekomst nog een hoop lol met PVD zullen beleven, zo’n beetje elke kleur is mogelijk!
PVD in goudkleur is er al heel lang. Longines doet dat al vanaf de jaren '90. Nu is (was?) het in de kleur zwart populair.
Ik vind het Tissot horloge op zich wel mooi, maar voor mij had het wel iets kleiner gemogen (37/38mm), want dan zit de datum/dag veel mooier op de plaat (verder naar de buitenrand). Dat vind ik het nadeel van de huidige trend van het vergroten van de diameter van horloge, terwijl de binnenwerkjes hetzelfde blijven. Een zichtbodem ziet er vaak ook een beetje verloren uit.
Is dat echt PVD? Op de persfoto lijkt het wat meer op DLC heb ik het idee. Overigens vind ik het een erg sjieke verschijning, maar ben het wel eens met de mensen die de datum nu een beetje vreemd geplaatst vinden. Die had wel wat meer naar buiten gemogen.
Ik zou hem in het echt moeten zien, maar ik vind hem wel wat hebben, mooie dresswatch. Alleen de naam/logo in dat lettertype heb ik mijn twijfels over, komt een beetje fake over…
verdorie. Ik had net eindelijk beslist dat mijn dresswatch een lelocle wordt, maar deze visodate brengt me aan het twijfelen
Die Hamilton is trouwens ook zeer mooi (maar wel dubbel zo duur als de visodate)
verdorie. Ik had net eindelijk beslist dat mijn
dresswatch een lelocle wordt, maar deze visodate
brengt me aan het twijfelen
Die Hamilton is trouwens ook zeer mooi (maar wel
dubbel zo duur als de visodate)
Valt mee hoor, voor €150,- meer heb je een 40 mm Jazzmaster slim in de stalen versie. zit trouwens wel een ander uurwerk in, ETA 2892-2 als ik me niet vergis.
Inderdaad een juweeltje onder de horloges deze Tissot Visodate.
Met name de stalen versie met lederen band vind ik een zeer gedistingeerde verschijning.
En wellicht even zo belangrijk, deze Tissot heeft een prima prijs / kwaliteit verhouding!!