Tja, das pech, patina weg...

Juist, dat vermoeden had ik al. Die Paul Pluta gebruikt het gewoon als een een ‘klik beet’. Die zogenaamde vriend van hem wist precies hoe hij het horloge terug zou krijgen daar ben ik van overtuigd… hij doet nu net alsof het een verschrikkelijke ramp is om weer 10.000 kijkers te trekken.
Misschien heeft hij hier en daar wel wat verstand van horloges maar het is een bizarre vertoning en ik word er niet echt vrolijk van :nauseated_face:

4 likes

Daar heb je een goed punt. Er zijn zoveel leuke zwitserse horloges te vinden met patina en juist vanwege die patina is men van mening dat deze minder waard zijn. Eigenlijk best gek, niet dan?

1 like

Die jongen draait gewoon door al die dollars… gebeurd wel vaker. Kan van sommigen hier dat ook zeggen, die uit de hoogte doen maar vroeger gewoon met een Invicta, Seiko of plakmerk rondliepen.

1 like

Gewoon doen! :slight_smile: Super tof! xD

1 like

Doe jij ook collection reviews op je youtube kanaal? Wat kost dat?

2 likes

Volgens mij is er niks mis met collectie laten reviewen. Wat wel een probleem is dat ik denk dat ik beter ben omdat ik een PP of Jacob&co zou hebben (of welke andere dure merk dan ook)…
Neem aan dat jij ook dit wel begrijpt? In die zin heb ik dan ook gelijk. Je moet eens opletten hoe vaak het hier gebeurd dat iemand roept: jij hebt xxx niet dus…

Overigens ik wil best een review schrijven over je collectie hoor. Stuur maar een PM, ik doe dat met alle liefde gratis.

2 likes

PB komt eraan :grin:

3 likes

+1

2 likes

Ik moet erbij zeggen dat ik dit specifieke filmpje niet heb bekeken, dat trek ik nu niet, maar ik heb wel een idee hoe dit gebracht wordt. Laat maar.

1 like

Hij is gelukkig niet enige die er zo over denkt…

2 likes

Daarom ruilen ze ze ook om.

Kunnen ze de onderdelen lekker los verkopen :rofl::rofl:

2 likes

Wie dan ? Graag namen en rugnummers…

1 like

Ik ken ook iemand die een doos vol Rolexen, Breitlings, Omega’s maar ook 1 Seiko heeft. Alleen nam hij niet eens de moeite de Seiko na een verhuizing uit de verhuisdoos te halen en ligt al jaren op zolder ergens te verstoffen. De goedkopere merken interesseren hem ook geen hol, zo zijn er wel meer dus.

3 likes

Iedereen weet toch dat Rolex dit doet? Waarom stuur je hem dan op :roll_eyes:

2 likes

Zal er wel mee te maken hebben dat ie beide woorden alleen zegt en slechts zelden “doet”. Wat een schreeuwlelijk.

3 likes

Wat een naar figuur moet dat zijn

4 likes

Ik vind het horloge nu mooier dan aangetast door patina…

Voor de vintage liefhebbers snap ik dat dit nu verwoest is.
In mijn ogen is ze schitterend opgeknapt.

Dus, ik had het horloge ook naar Rolex gestuurd om dit ervoor terug te krijgen.

Sorry

4 likes

filmpje is meer een schreeuw naar aandacht, wat hij wilde vertellen was na 44 seconde al duidelijk. Als je je dit laat overkomen ben je het zelf schuld en moet je niet naar Rolex wijzen. Wat een eikel.

2 likes

Dit onderscheidt de Roelkes van de Roeltjes. :smirk:

4 likes

benieuwd! Even een heads-up in deze post, dan kijk ik mee. :slight_smile:

1 like