Ik wilde vandaag na een grote opruimactie maar eens wat op het forum te koop aanbieden. Ik heb een tijdje geleden een mooie inventaris opgekocht van een met pensioengaande horlogemaker/verzamelaar met echt val alles…Dus vol goede moed een eerste lijst gemaakt met foto’s ect…liep ik tegen de melding aan
:“Sorry, u heeft geen toestemming voor het posten van berichten in dit forum.”
Dacht eerst dat ik weer moest uitloggen maar na wat beter lezen me maar eens aangemeld voor de groep horlogemarkt…status in afwachting van een moderator.
Dat krijg je als je alleen maar koopt…
jij begrijpt het… nee zonder gekheid, nooit bij nagedacht dat je je eerst moest aanmelden voor horlogemarkt, ook meteen de enige groep waar je je bij kunt aanmelden zag ik
Na jouw bericht ben ik ook eens gaan kijken of ik gemachtigd ben om te verkopen,helaas niet.
Ben best wel lang lid en heb aardig wat berichten geplaatst en in het verleden meerdere horloges verkocht.
Meteen toestemming gevraagd of ik lid mag worden van de horlogemarkt.
Groet
capice Schreef:
Ik wilde vandaag na een grote opruimactie maar
eens wat op het forum te koop aanbieden. Ik heb
een tijdje geleden een mooie inventaris opgekocht
van een met pensioengaande
horlogemaker/verzamelaar met echt val
alles…Dus vol goede moed een eerste lijst
gemaakt met foto’s ect…liep ik tegen de melding
aan
:“Sorry, u heeft geen toestemming voor het posten
van berichten in dit forum.”
Dacht eerst dat ik weer moest uitloggen maar na
wat beter lezen me maar eens aangemeld voor de
groep horlogemarkt…status in afwachting van een
moderator.
Dat krijg je als je alleen maar koopt…
Ik had te snel gevraagd om toegevoegd te worden en werd afgewezen, maar goed als je wil verkopen zijn er ook genoeg andere plaatsen. En voor forumleden ben je ook al snel geneigd minder te rekenen;) dan vooreen anonieme bieder op marktplaats o.i.d.
Wellicht probeer ik het in de toekomst nog wel een keer.
Nee, ik hoorde niets, na een paar dagen stond er alleen maar afgewezen. Mijn buurman (mede forumlid) heeft er toen 1 pb aan gewaagd. Ik had er zelf even genoeg van op dat moment. Maar eerlijk is eerlijk ik was wel langer dan 6 mnd lid van het forum maar meer een lezer dan dat ik berichten plaatste of reactie’s op berichten gaf. ik droeg weinig bij en nam alleen maar informatie. Mede door de afwijzing ben ik meer met het forum gaan doen en het leuker gaan vinden. Dus volgens mij is een actieve bijdrage (terecht) ook wel van belang. Je houdt dan zeker de verkeerde verkopers makkelijker buiten de deur.
jij begrijpt het… nee zonder gekheid, nooit
bij nagedacht dat je je eerst moest aanmelden voor
horlogemarkt, ook meteen de enige groep waar je je
bij kunt aanmelden zag ik
Wist ik ook niet, maar nu dus wel! Ik hoop er nog geen gebruik van te maken overigens, maar wie weet in de toekomst…
Tja, dit is al vaker een discussiepunt geweest maar er moet me toch even iets van het hart.
vintagecollector schreef:
“ik was wel langer dan 6 mnd lid van het forum maar meer een lezer dan dat ik berichten plaatste of reactie’s op berichten gaf. ik droeg weinig bij en nam alleen maar informatie”
Ik begrijp heel goed de achterliggende gedachte en ik herinner me ook de discussie die hier over is gevoerd toen de regel is ingevoerd, Henrik’s goed recht maar laten we eerlijk zijn, bovengenoemde reden om vintagecollector en vele anderen geen toegang te geven raken kant nog wal. Er zijn leden die heel veel posten maar of dat een toegevoegde waarde voor het forum heeft valt natuurlijk altijd te bediscusseren. Ik ben ook liefhebber, bijna dagelijks bekijk ik even het forum. Voorbeeldje: persoonlijk vind ik het niet zo interessant om een hersteloperatie van een uurwerk te zien. Knap dat iemand dat kan maar voor mij persoonlijk heeft dit geen toegevoegde waarde simpelweg omdat ik daar niet in geinteresseerd ben, echter voor een groot deel van de liefhebbers die hier actief zijn is dit juist weer wel interessant. Dus als ik maar lekker veel post met linkjes, aanbiedingen en reviews plaats dan is het een positieve bijdrage? Waarom? youtube staat vol met reviews. Ik vind het leuk om de vele discussies te lezen en af en toe voel ik de drang om er ook wat over te roepen, zoals nu;)
goed om te zien dat ik niet de enige nietaangemelde ben…zo te zien zijn er nogal eens discussies over geweest. @vintagecollector…ben het niet helemaal met je eens dat je hierdoor verkeerde kopers biuten de deur houdt, louche figuren slaan altijd wel hun slag maar eendagsvliegen die alleen voor een snelle verkoop zich aanmelden, die vang je wel af hiermee