Cool !
Fijn om te zien dat eerlijkheid meestal echt werkt!
Dit soort berichtjes word ik dus heul erg blij van, dank voor het delen.
Lijkt mij ook de snelste oplossing. Succes!
Super! Veel plezier met de goede maat 
Laatste update: nadat DHL dit horloge (kosteloos) bij me op kwam halen was het twee dagen later al in Singapore. Nog even wat gesteggel met Gnomon omdat er blijkbaar ook allerlei krasjes op het horloge zaten. Ik gaf aan dat er misschien toch echt iets mis gegaan was in de productielijn, want het was ongedragen. Gingen ze akkoord mee en wederom twee dagen (misschien is het allemaal maar normaal tegenwoordig, maar ik vind binnen een week op en neer naar Singapore nogal snel) later had ik de goede, onbeschadigde versie van dit stukje high-end kopieergedrag. Enige extra kosten waren dus verpakkingsmateriaal voor de verzending en een tweede keer importkosten. Een vergissing van zo’n €35 dus. Ik heb grotere gemaakt. En omdat jullie van foto’s houden:
Gelukkig maar, dat het goed is afgelopen. Gefeliciteerd met je nieuwe horloge.
Het kon dus wel anders, even verder lezen 
Mooi geregeld toch? 
Yes, ver boven verwachting tbh.
Gelukkig toch een goed einde, en bedank ze nog maar eens uitgebreid - misschien een 5
referentie op hun site plaatsen ?
Goed te horen dat ze je uiteindelijk netjes hebben geholpen. Ik had mezelf er waarschijnlijk al veel eerder bij neergelege haha.
Heb je €35,- nvoerkosten betaald over een horloge van €650,-?
€36,94 om precies te zijn.
Hoi Lucas, dank voor het leesvoer maar zeker leerzaam voor vele leden op het forum.
Lees van alles over het Nederlandse consumenten recht, EU-recht en internationaal recht. Ik kan wel een aantal berichten gaan herkauwen, maar ga niet op alles in.
Blij voor je dat Gnomon het uiteindelijk toch netjes voor je opgelost heeft, voor een bedrijf uit S.P goede service. Les voor ons allen, vergelijk goed de prijzen, koop met een credit card of Pay Pal zodat schade verzekerd is en niet te vergeten laat het altijd verzekerd opsturen. Horloge kan ook zo maar eens kwijt raken.
En verder natuurlijk, wens ik je veel draagplezier met dit horloge

Goed te doen! Ik dacht dat het zon 20% zou zijn, dat maakte dat ik Gnomon links liet liggen eigenlijk. Thanks!
Goede klantenservice daar, handjes dichtknijpen. En gefeliciteerd met een nette oplossing natuurlijk.