TK: €4995 - Rolex Datejust 1601 TT - Buckley- service 2021

Deze fraaie Datejust 1601 met scherpe dikke kast, nagenoeg smetteloze witte Buckley dial en zeldzame bijpassende bracelet kocht ik in 2021 bij Metropolis.


Het horloge liet ik daarna volledig servicen bij Wesselink en Vreeker (bon aanwezig twv € 385) waarbij pakkingen werden vervangen en een nieuw glaasje is geplaatst. (Oude onderdelen aanwezig)

De kast is zeer scherp en dik, mooier dan ik met mijn beroerde iphone kan vastleggen.
Bijzonder aan dit horloge is de speciale jubilee en de combinatie met de gouden wijzers:

  • De wijzers waren destijds leverbaar in zwart of goud (in folders komen beide varianten voor); echter de meesten werden geleverd met zwarte wijzers.
  • De bracelet is een zeldzame en gewilde Made in Mexico jubilee. Deze banden (die bij het horloge hoort) werden in de jaren 60 en 70 officieel onder licentie geproduceerd door Joske’s in Mexico. De jubilee is op volledige lengte, vertoont wel enige rek wat normaal is maar minder dan gemiddeld.

Ik verkoop de fraaie Datejust enkel om middelen vrij te maken voor een 126231 Everose Datejust.

Te koop en/of te ruil (doorhalen wat niet van toepassing is, ruilwaarde verplicht!):

Merk en model: Rolex Datejust
Diameter: 36
Leeftijd: 1972 (volgens verkoopinfo destijds van Metropolis)
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): febr 2021
Factuur en/of certificaat: nee, wel bon van service door W&V
Originele doos en/of eventuele accessoires: nee
Verzendkosten of afgehaald: uitsluitend persoonlijke overdracht regio Leiden
Conditie (krassen, werking etc): in heel mooie staat, zie foto’s
Soort uurwerk en kaliber: geen idee
Vraagprijs: € 5750.
Verkoop aan vertrouwde leden op HF met enige positieve referenties hier.

Check mijn referenties als koper en verkoper hier op HF: Just_Date - 20 van Enpassant

Als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb, verklaar ik hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

![afbeelding|375x500]


24 likes

Wie slingert deze scherpe DJ om de pols?

Geen inruil aub. Deze DJ is bedoeld om mijn nieuw aan te schaffen Everose DJ te sponsoren.

Service gehad in 2021 bij Wesselink & Vreeker. Dus een mooie scherpe en zorgeloze 1601 met de geweldige Buckley dial.

Een serieus bod is welkom, maar geen marktplaatspraktijken aub.

4 likes

Dat je de advertentie hebt gelezen en nu naar beneden bent gescrolled betekent dat iets in jou getriggerd wordt…

Waar zit de twijfel nog in?

Prijs? Doe gerust een vriendelijk bod.

Inruil Cartier Tank Solo large bespreekbaar.

3 likes

Up. Wie slingert deze zomerse DJ om de pols?
Doe een bod, ik bijt niet.

1 like

Up. €5450

1 like

Up. Binnenkort om jouw pols, deze mooie DJ?

(in)Ruilen, anyone? Cash up of down. Heeft iemand als inruil een Cartier Tank Solo Large :slight_smile: ?
Of een ruildeal met Santos Medium (nieuw model)?

1 like

Up… :slight_smile:

Shinen met deze goed onderhouden classic DJ met zomerse witte plaat.:heart_eyes::sunglasses: Wie gaat ermee vandoor?

Up :arrow_up:

Wie pakt deze DJ? Service 2021, strakke kast, zeldzame bracelet.

Dit Hemelvaartsweekend om jouw pols? DM me. :slightly_smiling_face:

Nog steeds te koop, scherpe kast, schitterende witte dial, service 2021, zeldzame bracelet, vraagprijs €5450.

5 likes

Up voor dit weekend.

Wie pakt de zomerse DJ? Doe een bod :slightly_smiling_face:

1 like

Up voor de zomerse DJ :slight_smile:

2 likes

Up voor het weekend :slight_smile: Wie pakt de DJ?

5 likes

Deze mooie DJ is nog steeds te koop. Voor jou?

4 likes

Up. Wie pakt de mooie DJ met zomers witte plaat?