TK: Bell&Ross BR01-94 b Rocket Chronograph

Ik verkoop dit horloge voor mijn broer, die jaren op zoek was naar dit horloge, maar uiteindelijk meer verliefd blijkt te zijn op zijn Panerai. Vandaar mag deze limited Edition (die dus écht niet zo gemakkelijk te vinden is!) weer weg. Het horloge verkeert echt in heel mooie staat, en ook het bandje is nog prima te dragen! Het kreeg een full service bij B&R zelf in december '24 (twv 520 euro). Dit is dus een buitenkans voor deze best forse maar prachtige limited Edition Chronograph, die ook graag door Sven Nijs gedragen wordt :wink:

Het verplichte rijtje:

Merk en model: Bell&Ross BR01-94 b Rocket Chronographe
Limited edition (500 exemplaren)
Diameter: 46mm
Leeftijd: 10/2014
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 11/2024
Factuur en/of certificaat: Aanwezig + factuur van service bij B&R
Originele doos en/of eventuele accessoires: Aanwezig
Verzendkosten of afgehaald in regio: Af te halen regio Gent (België). Verzending in overleg, op risico van de koper.
Conditie (krassen, werking etc): perfecte werking. Officieel onderhoud B&R 12/2024. Krasvrij.
Soort uurwerk en kaliber: B&R auto chrono
Vraagprijs: €3.950

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

2 likes