TK | Citizen BY1010-81H (‘Tsuki-Yomi’) - Catch & Release

Te koop aangeboden: Citizen BY1010-81H (‘Tsuki-Yomi’)

Ik heb een paar dagen dit toffe horloge hier op HF gekocht, nadat ik deze referentie ook al eerder heb gehad. Dit is een Citizen om in vele opzichten ontzettend blij van te worden, maar … ik heb afgelopen week ook een Omega Speedmaster gekocht en die wint 't in alle opzichten. Dus ik ben iets te enthousiast geweest. :wink:

Deze is “gewoon leuk om erbij te hebben”, zo was mijn argument. Maar ga ik hem ook dragen? Ik vrees van niet! Dus hij mag meteen door naar iemand die er wél echt plezier aan gaat beleven.

Merk en model: Citizen BY1010-81H
Leeftijd: April 2026
Datum aankoop: Afgelopen week.
Conditie: Nieuwstaat
Papieren, doos en eventuele accessoires: Uiteraard helemaal compleet! Incl. gedateerde leverbon WatchXL.
Prijs: € 435,- excl. verzenden (Adviesprijs 695 euro). Ik heb een sterke voorkeur voor persoonlijke overdracht omg. Hilversum. Verzenden alleen in overleg en voor volledig eigen risico van de koper.
Ruilen? Nee, alleen verkoop.

De details:

Diameter: 43 mm [oogt kleiner!]
Caliber: Analog Quartz H874
Gangreserve: 180 dagen
Waterdichtheid: 10 bar
Glas: Saffierglas
Caliber functies o.a.: Antimagnetisch, Weergave energiereserve, Eco-Drive, Schokdetectiefunctie, Wereldtijd, Maanfase, Dag/Datum, Eeuwigdurende kalender, Radio-controlled, Batterij-ontladingsindicator
Materiaal horlogekast: Super Titanium™
Band materiaal: Super Titanium™
Pootjes: 22 mm
Hoogte: 10 mm
Gewicht: 101 gram

(Bron: Citizenwatch.eu )

Dank voor de aandacht. :beers:

Als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb, verklaar ik hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild.

Hiervoor staat een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

Feedback op HF: Klik …

5 likes