TK: Fortis Pilot Professional Day-Date black PVD

Dit is een bijzonder geval en je komt ze niet zo vaak tegen!

Het was het eerste horloge waar ik echt op gejaagd had. Ooit ergens gezien op het web in een artikel over piloten en de eenvoud en cleane look hebben me destijds gegrepen. Het hedendaagse equivalent van de WOII Fliegers al je het mij vraagt; meer pilotenhorloge wordt het niet.

Het horloge heeft een zwarte PVD coating wat het een hele stoere aanblik geeft. De oranje secondewijzer knalt er mooi uit. De indices en wijzers nog helemaal gaaf. Gesigneerde kroon.

Het horloge is in zeer goede staat. De PVD coating is nog 100% in tact en heeft een hele mooie matte, satijnen look & feel. Er zit een klen deukje in de kast op 10u maar ook daar is de coating volledig in tact. Verder is het horloge helemaal gaaf

Het is een full set waarbij ik wel aangeef dat het materiaal van de doos engiszins aan het vergaan is. Originele case back sticker zit op het boekje geplakt. Komt op de orignele lederen Fortis-band met gesigneerde gesp en ik doe er een all black Nato-band bij waardoor hij een enorme stoere tactische look krijgt.

De belangrijkste gegevens:

Merk en model : Fortis Spacematic 6231871N01
Diameter : 40mm
Leeftijd : 2005
Datum in mijn bezit : 2020
Factuur en/of certificaat : Certificaat aanwezig
Originele doos en/of eventuele accessoires : full set
Verzendkosten : verzenden ingebrepen in de prijs, een (speciaal) biertje in geval van ophalen ook.
Conditie : zeer netjes zoals hierboven beschreven, overall 93/100% zou ik zeggen
Uurwerk : ETA Caliber 2836-2 met 25 :gem:
Vraagprijs : € 695 vast

Waardering van mij als (ver)koper vind je hier .

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

11 likes

Mensen, een foutje in het model en referentienummer. Het betreft een Pilot Professional 595.18.41M.

Koningsdagaanbieding: deze oranje NATO met full-black garnituur krijg je erbij! :crown:

Goedemorgen :man_pilot::airplane: