Wilfox

Per toeval @wilfox over de vloer gehad. Horloge verkocht aan hem. Top gozer, super vriendelijk en heeft verstand van horloges. Zeker een aanrader. :metal:t3:

1 like

tnx, genoegen was wederzijds!

1 like

Na heel wat aangename communicatie een horloge verkocht @Wilfox.

Alles perfect verlopen en blij dat het horloge bevalt.

1 like

Bandje verkocht aan topper Willem-Jan aka WJ aka @wilfox .
Aangename communicatie en dito afhandeling.
Ik zeg : zaken doen met Willem-Jan is top :+1:

1 like

Een hele mooie vintage seamaster gekocht van @wilfox.
Heldere en eerlijke communicatie en uiteindelijk naast een schitterend horloge, ook een mooie avond over horloges kletsen, rijker.
Zeer prettig zaken doen, zeker een aanrader.
Bedankt Willem-Jan.

1 like

Prettig zaken doen met de heer Vos hoor :slight_smile:

1 like

Van Wilfox een oriënt day date overgenomen, ondanks de kerstdagen toch een enorm. Lotte communicatie en verzending, aanrader dus!

Horloge kwam goed verpakt binnen,en de tip om het doosje boven de prullenbak te openen begreep ik zodra ik de halve keuken onder de korrels had liggen :stuck_out_tongue:

1 like

Bandje gekocht van @wilfox. Vlotte communicatie, heeft het op de post gedaan nog voor hij de betaling had ontvangen! De HF spirit ten top! Nu is het nog wachten op Bpost maar dat is uiteraard niet meer in zijn handen. Een aanrader om zaken mee te doen!

1 like

SKX verkocht aan Willem / @wilfox , prettige en vlotte communicatie en snelle betaling.
Aanrader voor de rest en tot een volgende keer! :sunglasses:

1 like

Leuk contact gehad inzake een Seiko horloge. Uiteindelijk een band aan @wilfox verkocht :grinning: Alles liep als een speer, top :+1:

2 likes

Horloge gekocht van @wilfox. Snel in huis en ziet er top uit!

Tot de volgende keer…

1 like

Willem-Jan @wilfox heeft wat goodies van mij gekocht , helemaal super verlopen met leuke communicatie en vlotte betaling. Again anytime!

Groet, Matthijs

1 like

Deze week van Willem-Jan @wilfox een prachtige Seiko Pogue overgenomen. Wat een leuke ervaring was dat! :slightly_smiling_face: Niet alleen was het horloge mooier dan omschreven, maar ook de verzending was zeer snel en het contact vriendelijk en betrokken.

Willem-Jan had er zelfs een handgeschreven kaart met persoonlijke boodschap bij gedaan (wat zeer wordt gewaardeerd) een exemplaar van Watching en een extensie aan het bandje gezet. HELEMAAL TOP! :+1::+1::+1:

Deze ervaring gaat zeker een vervolg hebben! Dank en tot ziens kerel! :blush:

3 likes

Dank Harry, het genoegen was geheel wederzijds, zeker niet de laatste keer!

1 like

Deze week heeft Willem-Jan a.k.a @wilfox mijn Seiko Marine Master 300 SBDX001 overgenomen. Prettige en vriendelijke communicatie. Snelle afhandeling. Zeker een aanrader. :sunglasses::+1:

1 like

Altijd goed contact met Willem, aardige meneer die altijd het beetje met je voor heeft. Top!

1 like

Volgens mij zijn alle superlatieven over Willem-Jan al voorbij gekomen🤗. Integriteit staat voorop bij WJ, althans zo heb ik de contact momenten ervaren.
We hadden een centraal punt gekozen voor de overdracht. Deze keer betrof het de poor man’s Heuer Camaro. Niks poor man’s, super gaaf horloge en ook superblij mee.

1 like

Alpinist verkocht aan WJ. Super zaken gedaan, gewoon helemaal zoals het hoort.

1 like

Een rallybandje van @wilfox overgenomen. Prettig contact, en dezelfde dag nog zat het bandje op de bus! Aanrader!

1 like

Gisteren de Seiko Alpinist van Willem Jan overgenomen: erg gastvrij ontvangen. Een liefhebber van chronografen net als ik, dus we hadden veel gemeen. Nog tips gekregen hoe je fake van echte seiko banden kunt onderscheiden. Heb ik in ieder geval weer wat bagage opgedaan mocht ik me verder begeven in de vintage seiko wereld.

Willem Jan is een betrouwbare verkoper en liefhebber: volgende keer weer!

PS: hij heeft Nederlands mooiste bullhead!

1 like