Sing,
Dank je! Het genoegen was wederzijds.
@koekoek, eat your heart out!
Willem-Jan
Band verkocht aan Willem Jan. Prettig contact en super snelle betaling!
+1
Ook een Nato verkocht aan Willem Jan. Fijn om zaken mee te doen
setje lego aan @wilfox verkocht via het forum, meteen maar even een kleine meet gedaan. Was gezellig. Kan zaken doen met Willem-Jan ten zeerste aanbevelen.
Via via weer in contact gekomen met Willem Jan, wat uiteindelijk neerkwam op het overnemen van een tropic voor zijn nieuwe aanwinst.
Hele tijd terug al eens een horloge verkocht aan @wilfox en net als toen weer alles prima in orde! Tot een volgende!
Gisterochtend bij Willem-Jan op de koffie geweest voor een overname van zijn SPB143. Gezellig gekletst en hij nam de tijd. Nog even in zijn collectie mogen snuffelen en zelfs zijn Speedmaster om mogen doen! Hele relaxte kerel, fijn zaken doen zo.
Horloge aan Willem-Jan verkocht. Leuke ontmoeting. Veel raakvlakken op gebied van Whisky, horloges en muziek. Veel plezier met de Precista!
Ik had gisteren de eer om mijn Oris aan de President HF Helidos M.C. te mogen overhandigen.
Deze bebaarde voorzitter van HF’s MC deed mij ‘an offer I couldn’t refuse’ .
Was gezellig! En het was dat ik aansluitend nog een afspraak voor overdracht had, anders had ik graag nog even door gekletst.
Veel plezier ermee @wilfox !
Gisteren de Aquadive Poseidon verkocht aan mijn maatje @wilfox. Helaas geen Zweedse balletjes bij de Ikea maar wel een fijn lounge gedeelte. Maar serieus, een echte horlogefan en betrouwbaar lid van dit mooie forum. Aanrader!!
Precista gekocht van Wilfox. Ik had een rommelige laden en lossen plek gevonden en Wilfox kon van zijn werk daar langs.
Horloge in uitmuntende nieuwstaat met alles erop en eraan. Gezellig gepraat over diverse horloges. Super verkoper en relaxt!
Q Timex 1978 Reissue gekocht van Wilfox. Fijne communicatie en niet te beroerd om vragen te beantwoorden en extra foto’s te maken en sturen.
Vrij snel een mooie deal beklonken en pakketje was na een weekendje binnen. Zeer degelijk verpakt en horloge in prima staat, inclusief 3 extra banden.
Aanrader!
Heel mooi zakhorloge overgenomen van @wilfox.
Erg fijne communicatie, snel goede afspraken gemaakt en heb dit met een goed gevoel afgesloten. Willem-Jan, dank je wel! Tot onze volgende deal, die we wie weet in persoon kunnen volmaken!
Horloge verkocht aan @wilfox Zeer prettig zaken mee gedaan en goede afhandeling. Fijn om zaken mee te doen en erg sympathiek. Wie weet tot een volgende
Zo af en toe overkomt het je, dat je bij een jou nog onbekende horloge liefhebber aan tafel schuift en dat er dan meteen een behaaglijke en vriendelijke sfeer hangt. Zojuist is me dat overkomen bij @wilfox en in combinatie met het mooie horloge dat ik mocht overnemen, kan ik niet anders zeggen dan dank je wel Willem-Jan en anytime again!
Dit kan ik beamen. @wilfox heeft net een horloge van mij overgenomen. Naast de goede deal ook een gezellige avond gehad. Dat maakt de hobby toch net wat leuker
Verkopen aan wilfox is een aanrader!
Vorig jaar, nou ja vorige week een samenkomen gehad met @wilfox. Helaas door omstandigheden bij de printer van de AH om een geliefd horloge terug te kopen. Het was helaas moeilijk om onze agenda’s te matchen en met gesloten Horeca zoeken de HFers steeds vreemdere plekken op om overdrachten te doen of elkaars horloges te bewonderen . Maar even serieus, een echt goede gast, liefhebber en betrouwbare partij. Super blij de kans te hebben om een mooi horloge weer terug te kunnen kopen en hij was er zuinig op geweest! Bedankt @wilfox en hopelijk de volgende keer een samenkomen met stoelen en koffie.
Van Willem Jan een Wolbrook in nieuwstaat mogen overnemen. Best weer een impulsieve aanschaf maar het toffe aan Willem Jan is dat ik weet dat het een goede deal is/zal zijn. Hij heeft alleen het goede spul dus wat kan je gebeuren . En inderdaad, Willem Jan had een prachtig verhaal over het merk en dit horloge
. Inmiddels een paar weken verder en man wat is dit een gave skindiver. Erg blij mee.
Ontzettend bedankt Willem Jan en graag tot de volgende…
Gisteren @wilfox ontmoet voor het overnemen van een horloge. Wat ontzettend gezellig en fijn om een mede HF lid te ontmoeten. Helemaal super tof dat hij een deel van zijn collectie ook meehad. Ik voelde mij als een kind in een speelgoedwinkel .
Wilfox onwijs bedankt voor de gezelligheid en je enorme passie! Volgende keer doen we een borrel erbij!